خبرگزاری کار ایران

انتظار نداشتم اکبر ایمانی من را رها کند

مهاجری: واقعا نگران وضعیت نساجی هستم / در مس هدف یکساله ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۶۴

رضا مهاجری به دنبال کسب عنوان قهرمانی با تیم مس کرمان و بازگشت به لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا مهاجری، سرمربی سابق تیم‌های پدیده مشهد، ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران به همراه تیم مس کرمان به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود و در این باره می‌گوید که نگاهش به این تیم به عنوان یک نماینده لیگ یکی نیست و اهداف زیادی برای این باشگاه دارد. گفتگوی نوروزی مهاجری را می‌خوانید:

سال گذشته برای رضا مهاجری چطور سپری شد؟

خوب نبوده، این کرونای لعنتی باعث شد تا خیلی‌ها را از دست بدهیم. چه نزدیک، چه ورزشی، چه سینمایی، چه دور و خیلی‌ها را از دست دادیم و این اصلا خوب نبود. از نظر من این در تضاد با تمام چیزهای خوبی که می‌توانست وجود داشته باشد، زندگی‌ همه را تحت تاثیر قرار داد.

مس کرمان شانس صعود به لیگ برتر است؟

از لحاظ ورزشی خوب بود و می‌گویم که با تیم مس نتایج خوبی کسب کردیم، مس باشگاه خوب و بزرگی است که بازیکنان خوبی هم داریم. شرایط مهیاست و در اینجا نگاهم به تیم مس لیگ یکی نیست و با چنین دیدگاهی به اینجا نیامده‌ام. خداراشکر ما در نیم فصل طوری نتیجه گرفتیم که مدعی صعود هستیم و خداراشکر برای من محمدرضا مهاجری لیگ یک از نیم فصل دوم شروع می‌شود و اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.

رقابت در لیگ یکی سخت است؟

وضعیت سخت بود. چون در لیگ برتر حضور داشتم و شرایط لیگ یک آشنا نبود، وضعیت سخت بود اما با هدف به مس آمدم و چون هدف دارم امیدوارم که در کرمان به این مهم دست پیدا کنم. هدفم هم یکساله نیست.

در حالی از نساجی جدا شدید که حمله قلبی برای شما رخ داده بود.

ناراحتم، واقعا درست است که تمام تعهد و فکر و ذکرم برای مس کرمان است اما واقعا برای شرایط نساجی نگران و پیگیر هستم. هنوز همان تماشاگران و مردم با من تماس می‌گیرند و این برای من باعث افتخار است که نشان می‌دهد در نساجی راهم را درست رفتم و امیدوارم که آن‌ها در پایان فصل با شرایط خوب در لیگ برتر بمانند.

وضعیت لیگ برتر را هم دنبال می‌کنید؟ کدام تیم‌ها مدعی هستند؟

به صورت منظم که نه چون درگیر تیم خودمان هستیم و تمرکز روی اینجاست. ولی حواسم به بازی‌ها هست و برخی از بازی‌ها را دنبال می‎‌کنم. به نظرم سپاهان، استقلال تهران و پرسپولیس تهران امسال مدعی هستند. تیم فولاد هم خوب است و می‌تواند رقابت کند.

آیا رضا مهاجری دلتنگ روزنامه نگاری است؟

دلم برای خیلی چیزها تنگ است و روزنامه نگاری هم یکی از آنهاست.

اگر قرار باشد روزی دوباره نوشتن را آغاز کنید، اولین موضوعی که درباره آن می‌نویسید، چیست؟

تمام آنچه که طی این‌ سال‌ها ننوشته‌ام و بر من گذشته را می‌نویسم.

یعنی امکان دارد کتابی چاپ کنید؟

صد در صد. به این هم فکر کرده‌ام و امیدوارم روزی عملی شود.

فعالیت به عنوان سرمربی با مشکلات قلبی سخت نیست؟

این وضعیت همیشه همراهم است. استرس و فشار با شغل ما همراه است و ما در حال مقاومت کردن هستیم.

آقای مهاجری تا چه زمانی مربیگری می‌کنید؟

تا جایی که بتوانم و مثمرثمر باشم این کار را انجام می‌دهم.

در دوران سرمربیگری با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس مواجه شدید یا تمایل داشتید در این تیم‌ها مربیگری کنید؟

تا به امروز که پیشنهادی نبوده اما به هر حال این دو تیم از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا هستند و هر مربی دوست دارد که روزی بتواند در این دو تیم کار کند. این دلیل نمی‌شود که بالاخره در هر تیم دیگری حضور دارد بگوید وضعیت ضعیف‎‌تری دارد. به نظرم هر جایی که هستیم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کدام بازیکن خیلی شما را اذیت کرده است؟

اکبر ایمانی. بازیکن چموشی بود و ارتباط خیلی خوبی با هم بودیم اما انتظار نداشتم در آن نیم فصل که پدیده بودیم ما را رها کند و برود. به ذوب آهن رفت و در آنجا بازی کرد.

در ایران سبک سرمربیگری کدام سرمربی را می‌پسندید؟

من برای تمام سرمربیان احترام قائل هستم. علیرضا منصوریان یکی از سرمربیانی است که با هم در ارتباط هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز