خبرگزاری کار ایران

دایی: هیچکس شایسته‌تر از رونالدو برای شکست رکوردم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۳۱

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با روزنامه کیکر می‌گوید کریستیانو رونالدو شایسته شکست رکورد بهترین گلزن ملی که در اختیار اوست، خواهد بود.

به گزارش ایلنا،‌ علی دایی در مصاحبه با روزنامه کیکر درخصوص احتمال شکسته شدن رکورد بهترین گلزن ملی توسط کریستیانو رونالدو پرتغالی اظهار داشت:«هیچکس شایسته‌تر از رونالدو برای رسیدن به رکوردم نیست. او بدون شک بهترین فوتبالیست همه دوران هاست و معتقدم این رکورد، نتیجه کار و تلاش سخت او در طی این همه سال است. رکورد بهترین گلزن بازی های ملی بهترین پاداش برای مرارت ها و سختی های رونالدو در فوتبال خواهد بود.»

علی دایی که ساله حضور در تیم‌های هرتابرلین، آرمینا بیلفلد و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد در زمان حضورش در بوندسلیگا همچین گفت:« در آلمان بازیکن فوتبال بودم و در این کشور زندگی هم کرده ام. به عنوان یک جوان، هر روز چیزهای جدید یاد می گرفتم و کنجکاو به کشف چیزهای جدید بودم.»

دایی همینطور می‌گوید که گفت‌وگوهای مستقیم و نهایی او با باشگاه اورتون انگلیس پس از اتمام پاندمی کرونا صورت خواهد گرفت. او تجربه مربیگری در تیم های مختلف ایران را دارد و معتقد است شاید تجربه بعدی اش در اورتون باشد.

مصاحبه کامل دایی با نشریه کیکر قرار است که روز دوشنبه به صورت کامل منتشر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز