خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی رییس فدراسیون فوتبال: عبادت راستین خدا، خدمت به بندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۲۰

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی عید فرخنده‌ی نوروزسال 1400 را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی عید فرخنده‌ی نوروزسال 1400 را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

عید فرخنده‌ی نوروز و آغاز سال نو را در بهار دل‌انگیز طبیعت، به ایرانیان سراسر جهان شادباش می‌گوییم و تقارن خجسته‌ی ایام شورانگیز نوروز را با اعیاد مبارک شعبانیه به فال نیک می‌گیریم.

به دلیل تحریم های ظالمانه امریکا و تبعات سنگین آن بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی ، همچنین تداوم همه‌گیری بیماری کرونا سال و ایام سختی را پشت سر گذاشتیم تا آنجا که رنج‌ها و آسیب‌های گوناگونی از جمله تنگ دستی و محرومیت خانواده ها و مردم بزرگوارمان را مشاهده کرده و برخی عزیزان را از دست دادیم. جای عزیزان و دوستان نازنین سفرکرده‌ ما در کنار سفره‌ی سبز هفت‌سین خالی است. یادشان را گرامی می‌داریم و برایشان از خدا‌وند، رحمت و مغفرت طلب می‌کنیم. همچنین از کادرفداکار درمان که در خط مقدم جبهه‌ی سلامت خوش درخشیدند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

شایسته است به پاس و شکرانه‌ی سلامتی و براساس انسان‌دوستی و مسئولیت اجتماعی، به یاد همه‌ی ایرانیان شریف باشیم که به‌خاطر ، همه‌گیری پر خطر کرونا و شرایط تحریم ظالمانه شغل و درآمد خود را از دست داده و یا آسیب‌های جبران‌ناپذیر دیگری دیده‌اند.

عید نوروز، جانِ مرده‌ی خاک را زنده، شکوفا و پر ثمر می‌سازد. چه نیکوست هرکدام از ما برای دیگری، نسیم جان‌بخش بهاری باشیم و در هر جایگاهی که قرار داریم، به اندازه‌ی توان، آسیب‌دیدگانِ این روزها را یاری رسانیم. فدراسیون فوتبال ایران بر این اعتقاد است عبادت راستین خدا، خدمت به بندگان است و ما در پیِ آن هستیم که دل‌ها را خشنود سازیم. بیاییم در سالِ نو، همه محرومان و نیازمندان، مورد حمایت قرار گیرند و لبخندی از سرِ رضایت روی لبان‌شان نشانده شود.

برای ایران و جهان، سلامتی، صلح، دوستی و پیشرفت آرزو می‌کنیم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز