خبرگزاری کار ایران

ترکیب تیم ملی جودو در قهرمانی آسیا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۶۳

تیم ملی جودو با ۵ جودوکار در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در حالی از روز ۱۷ فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از ۳۲ کشور آغاز خواهد شد. تیم ملی جودو ایران با ترکیبی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت ها می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی مسولان فدراسیون جودو در نهایت با تصمیم مصطفی کریمی رئیس سازمان تیم های ملی و مسولان فدراسیون تصمیم بر این شد که برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان یک تیم با تلفیقی از سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به قرقیزستان اعزام شود.

قرار است یک جودوکار از رده نوجوانان و سه جودوکار نیز از رده جوانان که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب کرده‌اند، به همراه محمد بریمانلو کاپیتان تیم ملی ایران در ترکیب تیم ملی راهی مسابقات جودو قهرمانی آسیا شوند.

تیم اعزامی به این رقابت ها زیر نظر کادرفنی جوانان به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

بر همین اساس محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم، قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی پرهیزگاری در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و سعید کرجی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهد شد.

اردوی تیم ملی بعد از رقابت های سوپر لیگ جودو در ورزشگاه آزادی تشکیل شد و امروز (جمعه) اردوی تیم ملی تعطیل شد. ملی پوشان از سوم فرودین ماه سال آینده وارد اردو خواهند شد تا اعزام به رقابت های آسیایی اردوها ادامه خواهد داشت.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و نایب رییس جودودی آسیای مرکزی دو روز قبل از آغاز این دوره از رقابت ها در کنگره آسیا حضور پیدا می‌کند.

ضمن اینکه مریم بربط نماینده تیم ملی بانوان که در اردوی تمرینی تیم ملی در مشهد حضور داشت، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.

وی قرار بود تنها نماینده بانوان در این رقابت ها باشد، اما به دلیل تشدید پیدا نکردن مصدومیت وی با صلاح کادرفنی به این رقابت ها اعزام نخواهد شد.

طبق برنامه ۱۶ فروردین ماه ساعت ۱۵ به وقت محلی قرعه کشی مسابقات انجام می‌شود. ۱۷ فروردین ماه جودوکاران دو وزن ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

۱۸ فروردین ماه مبادزه های اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم و ۱۹ فروردین ماه نیز مبارزات سه وزن ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار می‌شوند. ۲۰ فروردین ماه هم با برگزاری رقابتهای بخش تیمی، پرونده این مسابقات بسته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز