خبرگزاری کار ایران

شکوری: برای آقایی کردن در آسیا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم /

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۷۲

سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از برتری برابر نفت مسجد سلیمان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خداراشکر آخرین بازی سال را هم توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم. از تماشاگران، بازیکنان و کادرفنی که یک سال پرفشار را پشت سر گذاشتند، تشکر می‌کنیم. تیم ما توانست در انتهای سال هم در صدر جدول قرار بگیرد. با تمام مشکلاتی که بود از جمله پرونده برانکو، بودیمیر و ... توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امیدواریم در سال جدید هم با همین قدرت ادامه دهیم.  

او ادامه داد: بچه‌ها امروز یک کادوی خوب به یحیی گل‌محمدی بابت تولدش دادند. در 4 جام مدعی است و امیدواریم هرچه سریعتر تاریخ سوپرجام (دیدار پرسپولیس - تراکتور) مشخص شود، این موضوع جزو مطالبات باشگاه و هواداران ما است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره عدم میزبانی پرسپولیس در دور جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بخواهیم در فوتبال آسیا آقایی کنیم باید زیرساخت‌هایمان را درست کنیم. اینکه همه تقصیر را گردن نهادهای خارجی بیندازیم فرار روبه جلو است و خودمان را مبرا کرده‌ایم. کشورهایی مثل هند، میانمار و ... به سرعت پیشرفت می‌کنند و ما باید به سمتی برویم که بهانه‌ای به رقبای خود ندهیم تا میزبانی را کسب کنیم. با همین شرایط هم می‌توانستیم میزبان باشیم. خیلی‌ها آرزوی داشتن ورزشگاه آزادی را دارند و این‌طور نیست که نتوانیم میزبان باشیم. تحریم‌ها، تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی که در حال حاضر مطالبه باشگاه پرسپولیس هم است، باعث شد نتوانیم میزبانی را بگیریم. 

شکوری در خصوص طلب پرسپولیس از تبلیغات محیطی همچنین عنوان کرد: چندین‌بار صحبت کردیم و نامه زدیم. با توجه به 4 قهرمانی پرسپولیس و اینکه هواداران زیادی داریم، حدود 7،8 میلیارد بدهی داشتیم. یکی از این بدهی‌ها مثل همین 5 میلیون تومانی است که امروز ما را جریمه کردند و متوجه نشدیم به چه علت جریمه شدیم. سازمان لیگ پروتکلی را تهیه کرده فقط تیم میزبان با 6 کارت می‌تواند وارد CIP ورزشگاه شود، این اتفاق برای ما جای سوال دارد و بررسی و شکایت خودمان را به سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. تیم بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه‌ آزادی میزبان است و فقط 6 نفر را می‌توانیم به ورزشگاه بیاوریم، خود من هم با کارت وارد استادیوم می‌شوم و اینکه چطور شده که ما جریمه شده‌ایم باید بررسی شود. روابط‌ عمومی و بچه‌های حقوقی باشگاه ما پیگیری می‌کنند، چون در بازی‌هایی هم که ما میزبان بودیم تیم‌های میهمان نفرات زیادی را به همراه داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز