خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی: اخراج نعمتی درست بود/ سه امتیاز حساسی را به دست آوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۶۶

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: عید نوروز را به مردم کشورم تبریک می گویم و برای آنها سالی خوب آرزو می کنم. برای همه درگذشتگان سال قبل خصوصا علی انصاریان و مهرداد میناوند آرزوی آمرزش دارم.

 

وی ادامه داد: ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و پنالتی گرفتیم و گل زدیم. سه امتیاز حساسی برای ما بود. با توجه به حساسیت جدول بچه ها این موقعیت را به خوبی درک کردند و تیم حریف هم تیم سختکوشی بود. در مجموع به نظرم بازی حساس و دیدنی بود. به هر دو تیم بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم. خوشحالم که سال 99 را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این را به عنوان عیدی هواداران قبول کنند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داوری گفت: فکر کنم بازی از نظر فیزیکی یک خرده شرایط خاصی داشت. هر دو تیم برای نباختن و کسب نتیجه تلاش می کردند و طبیعی بود که بازی پربرخورد باشد و کارت داشته باشد. با این حال به نظرم داور می توانست بازی را بهتر مدیریت کند.

 

یحیی گل محمدی درباره عملکرد شهریار مغانلو گفت: او خوب بود و توانست در این بازی تاثیرگذار باشد. بازی اول برای او سخت بود و از آمادگی مطلوب تا حدودی دور بود اما به نظرم رفته رفته قادر خواهد بود به عملکرد بهتری دست یابد.

 

وی درباره پنالتی زدن امید عالیشاه گفت: پنالتی زن اول ما نبود و به نظرم کمی هم احساسی شده بود برای گل زدن. اما به نظرم این پنالتی کمی تیم ما را تحت تاثیر قرار داد اما خوشبختانه توانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

 

گل محمدی درباره حضور نفرات جدید و هماهنگی بین آنها گفت: انتظارات از تیم ما زیاد است. وقتی بازیکنان گل نمی زنند و عملکرد خوبی ندارند تحت فشار قرار می گیرند و با تمرکز و تمرین بیشتر از این فشار خارج خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز