خبرگزاری کار ایران

انتظاری: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / می‌خواهیم کیفیت‌مان را نشان بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۲۶

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان پیش از بازی با پرسپولیس ابراز امیدواری کرد به برتری در این مسابقه دشوار دست پیدا کنند.

نیما انتظاری در گفتگو با ایلنا در مورد بازی پرسپولیس اظهار داشت: بازی پرسپولیس به نظرم این تیم بدون شک بهترین تیم ایران است و با احترام به سایر تیم‌ها این را می‌گویم. این تیم سبک بازی مشخصی دارد و کار سختی داریم ولی سال قبل و هم نیم فصل اول نشان دادیم برای پرسپولیس و سایر تیم‌های مدعی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و با همان فشار و کیفیت می‌آییم که خودمان را اثبات کنیم و به این بازی امیدواریم و دوست داریم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم. 

او در مورد عمویش سهراب انتظاری و حمایت‌هایش گفت: عمو سهراب همیشه حامی من بود و جا دارد تشکر کنم و مشاوره به من می‌دهد و از او ممنونم. بعد هر بازی مکالمه داریم و من را راهنمایی می‌کند. عمو سهراب یک پرسپولیسی چند آتشه است ولی به خاطر او از پرسپولیس تعریف نکردم و پرسپولیس کیفیتش را ثابت کرده و نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. 

انتظاری درخصوص خط هافبک پرسپولیس و کیفیت این تیم با اضافه شدن ترابی بیان کرد: دقیقا درست است که پرسپولیس در خط هافبک بهترین‌های ایران را دارد و کارمان سخت است. فلسفه بازی ما دوندگی است و با دوندگی حریف را تحت فشار قرار می‌دهیم. قطعا روز سختی در پیش داریم ولی ما هم تیم جوان و با انگیزه ای هستیم و امیدوارم کمبود تجربه را با دوندگی پوشش دهیم. 

او در پاسخ به این سوال که «به فولاد گل زیبایی زدی به استقلال هم گل زدی. این بازی هم گل می‌زنی؟» گفت: من همیشه دوست دارم برای تیمم مفید واقع شوم و عملکرد خوبی داشته باشم و اگر فرصتی پیش بیاید خوشحال می‌شوم بتوانم گلزنی کنم. تیم ما همانطور که گفتم جوان است و امید شهر مسجد سلیمان محسوب می‌شود و حامی ما هستند و چون جوان هستیم حتی مساوی در بازی‌های بزرگ هم این شهر را به وجد می‌آورد. امیدوارم بتوانیم دست پر خارج شویم. 

نیما انتظاری درباره پیش بینی از نتیجه بازی امروز همچنین گفت: پیش بینی نتیجه این بازی کار راحتی نیست و امیدوارم هرچه می‌شود اگر امکانش هست پیروز از زمین خارج شویم و در غیر این صورت با حداقل امتیاز بتوانیم از این بازی بیرون بیاییم. 

انتظاری درباره پیش بینی‌اش از گلزن بازی همینطور گفت: فرقی نمی‌کند چه من باشم چه سایر بازیکنان و مهم این است تیم بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز