خبرگزاری کار ایران

پیروزی یاران معروف برابر شانگهای

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۸۴

تیم بایک موتور پکن که سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ چین موفق به شکست تیم شانگهای شد.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی لیگ چین از ۲۵ اسفندماه با حضور ۱۳ تیم در دو گروه به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شده است.

تیم بایک موتور پکن که سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی موفق به شکست سه بر دو تیم قدرتمند شانگهای شد تا به عنوان یک مدعی قهرمانی این رقابت‌ها مطرح شود.

شانگهای در ست‌های دوم و چهارم این دیدار با امتیازهای ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر۲۰ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۸ مغلوب بایک موتور شد.

پاس‌های سعید معروف در پیروزی بایک موتور در این رقابت حساس نقش مهمی داشت و این بازیکن یک امتیاز حمله نیز در ست سوم به دست آورد.

یاران معروف در ادامه مرحله مقدماتی لیگ چین به مصاف ژجیانگ (۲۸ اسفند) هنان (۳۰ اسفند) و گوانگ‌دونگ (یکم فروردین) می‌روند.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی لیگ والیبال چین که از سوم تا ششم فروردین پیگیری خواهد شد، صعود می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز