خبرگزاری کار ایران

مجتبی حسینی: مصدومیت گردان و تعویض او به تیم ما ضربه زد/ در یک بازی بدون موقعیت باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۳۱

سرمربی ذوب آهن در مورد شکست مقابل پیکان در بازی امروز صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: همانطور که دیدید بازی پایاپایی داشتیم و قبل از اینکه گل را بخوریم یک شوت استثنایی از سوی بازیکنان آنها به ثمر رسید و بعد از گل دیگر موقعیتی نداشتند و عقب نشستند و همه حفره‌ها را بستند و ما هم سعی داشتیم در این دقایق فشار بیشتری روی تیم حریف بیاوریم و در مجموع در روزی که خلق موقعیت روی دروازه‌ها به آن شکل اتفاق نیافتاد آنها توانستند از اشتباه ما استفاده کرده و بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

وی با اشاره به اعتراض به عملکرد داور گفت: به هر شکل دیدید که مهاجم آنه با بی‌احتیاطی باعث شد گلر یک خودمان را از دست بدهیم و یک تعویض اجباری داشته باشیم و من نمی‌دانم چرا داور به سادگی از کنار این صحنه گذشته و بازیکن حریف باید تنبیه می‌شد. دوست ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم ولی حرکت غیر محتاطانه بازیکن حریف به ما ضربه زد و روی بازی تاثیر گذار بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه از داشته هایش در ذوب آهن رضایت دارد یا نه، توضیح داد: به هر حال هنر ما این است که از همین داشته‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم و بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و به نظرم الان وقت قر زدن در مورد تیمی که بسته شده و بازیکنان جذب شده نیست. در نیم فصل جذب بازیکن بسیار دشوار است و تیم‌ها بازیکنان خوب خود را از دست نمی‌دهند و داشته‌های ما همین نفرات است و باید بهترین استفاده را از آنها ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز