خبرگزاری کار ایران

آمارهایی که در بازی با آتالانتا به ثبت رسید.

بهترین نتیجه رئال مادرید بعد از کریستیانو/ راموس از رونالدو و کلوزه جلو زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۹۷

مدافع رئال موفق شد آماری بهتر از دو مهاجم بزرگ تاریخ فوتبال در لیگ قهرمانان به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با غلبه بر آتالانتیا از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این دیدار نکات آماری جالبی در دل خود داشت.

* رئال مادرید دیشب برای اولین‌بار بعد از رفتن رونالدو از یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد. از طرفی رئال از سال 2015 و بازی با یوونتوس تاکنون هرگز نشده که با حضور راموس درون زمین از یک بازی رفت و برگشتی چمپیونزلیگ حذف شود و شکست بخورد.

* در میان مدافعان تاریخ چمپیونزلیگ فقط روبرتو کارلوس با 16 گل بیشتر از راموس با 15 گل به گل رسیده. راموس با گلزنی مقابل آتالانتا با جرارد پیکه و ایوان هلگرا برابری کرد.

* کلوزه و رونالدو برزیلی فقط 14 گل در چمپیونزلیگ زده‌اند و راموس که یک مدافع است از آنها بیشتر در چمپیونزلیگ گل زده. (15 گل)

* کاپیتان راموس هر 19 پنالتی اخیرش در رئال را به گل تبدیل کرده. آخرین باری که در رئال پنالتی خراب کرد به 9 می 2018 و بازی با سویا برمی‌گردد.

* وینیسیوس در سه فصل اخیر که به تیم بزرگسالان رئال رسیده چهار پنالتی در همه تورنمنت‌ها گرفته. هیچ بازیکنی از رئال مادرید در این مدت چهار پنالتی نگرفته و وینی رکورددار است.

* کروس در بازی مقابل آتالانتا به 100 بازی در چمپیونزلیگ رسید. در تاریخ فوتبال آلمان فقط سه بازیکن در چمپیونزلیگ بیشتر از او بازی کرده‌اند؛ نویر با 117، فیلیپ لام با 110 و اولیور کان با 103 بازی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز