خبرگزاری کار ایران

پاشایی: اشتباهات داوری در نتیجه بازی با استقلال اثرگذار بود / بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۰۷

مربی تیم پیکان در نشست خبری گفت: امیدوارم در کنار یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تیم ذوب آهن یک تیم خوب و باکیفیتی است که برای بازی فردا یک بازی سختی را در پیش رو داریم، فکر می‌کنم مساوی به درد هیچ از تیم‌ها نمی‌خورد. هدفمان کسب پیروزی است و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول. همین هدف را به نظرم ذوب آهن هم در نظر دارد که خودشان را از بین تیم‌های قعر جدول جدا کنند. با توجه به تغییراتی که ذوب آهن انجام داد و نتایج خوبی کسب کرد، کار برای ما سخت است. بازی خیلی زیبایی را پیش بینی می‌کنم و امیدوارم در کنار یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

دلیل دو باخت اخیر پیکان چه بود؟ پاشایی در پاسخ به این سوال گفت: در دو بازی گذشته هم شهرخودرو و هم استقلال حداقل این بود که ما مستحق شکست نبودیم. اشتباه تاثیرگذار داور در دو بازی مهم بود، با توجه به بازیکنان جوانی که داشتیم با تمام احترامی که برای استقلال قائلم مستحق باخت نبودیم. خودمان بازی را آنالیز کردیم و می‌توانم بگویم که اشتباهات داوری در نتیجه بازی با استقلال اثرگذار بود.

مربی تیم پیکان درباره اینکه تیمش طی 7 بازی اخیر تنها یک پیروزی داشته، گفت: ما کیفیت تیمی خوبی داریم، بازی‌ها را نگاه می‌کنیم خیلی امیدواریم این ناکامی از نظر نتیجه گرفتن را جبران کنیم. تیم خیلی جوانی داریم و امیدوارم آنها اشتباهات را به حداقل برسانیم و برای بازی‌های آینده در کنار بازی‌های باکیفیت نتایج خوبی هم بگیریم.

حسین پاشایی درباره وضعیت لیگ گفت: بالاخره تیم‌هایی که از لحاظ بحث مالی مشکلی ندارند خیلی خوب نتیجه گرفتن و توانستند بازیکنان خوب و باکیفیتی از ابتای فصل بگیرند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستند که در بالای جدول بوده و همیشه چنین شرایطی دارند. امسال با توجه به نبود تماشاگران یک لیگ نزدیکی را مشاهده می‌کنیم و اکثر تیم‌ها در جایگاه واقعی خودشان حضور دارند.

پیکان بازیکن دیگری جذب می‌کند؟ پاشایی در این باره گفت: ما جای خالی داریم و فکر می‌کنم یکسری بازیکن با کیفیت و جویای نام در کنار با تجربه گرفتیم که انگیزه خیلی زیادی برای نشان دادن خودشان دارند. امیدوارم که هم خودشان بتوانند به پیکان کمک کنند و هم پیکان بتواند سکوی برتابی برای آنها شود. باید تشکر کنیم از آقای محمدی که زحمت کشیدند با توجه به این مسائل مالی باشگاه می‌دانستیم که نمی‌توانیم ستاره جذب کنیم ولی بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم که امیدواریم در نیم فصل دوم نشان بدهیم آنها در کنار سایر بازیکنان چه کیفیتی دارند.

او همچنین درباره غایبان پیکان برای این بازی گفت: آقای محمد ابراهیمی کماکان مصدوم هستند و محرومی برای بازی فردا نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز