خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: شرایطمان در جدول جوری است که هر بازی نیاز به برد داریم/ هر تیمی نادر محمدی را داشته باشد از توانایی او استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۳۶

کاپیتان ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و دیدار پیش رو با پیکان صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر از وقتی آقای حسینی آمده شرایط تیم رو به بهتر شدن است و دو برد خوب توانستیم در لیگ و جام حذفی به دست بیاوریم و روحیه اعضای تیم برگشته است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. 

وی افزود: جا دارد از زحمات رحمان رضایی هم تشکر کنم که خیلی برای ذوب آهن مایه گذاشت ولی به هر حال شرایط جوری پیش نرفت که مزد زحمات مان را بگیریم و برایش آرزوی موفقیت دارم. 

کاپیتان ذوب آهن در رابطه با دیدار مقابل پیکان گفت: بازی خیلی سختی داریم و پیکان از تیم‌های خوبی است که گل زدن و بردن این تیم کار خیلی سختی است ولی ما با توجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم هر بازی باید برای برد وارد زمین شویم و امیدوارم این بار هم دست پر خارج شویم. 

حدادی‌فر در مورد انتقاداتی که به پرتاب اوت‌های بلند در پیکان صورت می‌گیرد هم توضیح داد: هیچ جای قانون فوتبال پرتاب بلند اوت ممنوع نیست و وقتی قانونی این موضوع را ممنوع نکرده و شما ابزارش را داری باید از آن استفاده کنی. هر باشگاهی نادر محمدی را در اختیار داشت از او و توانایی ویژه‌اش استفاده می‌کرد و من اشکالی در این موضوع نمی‌بینم و فقط می‌گویم باید مراقب این موضوع باشیم. 

وی در مورد تغییرات ذوب آهن در نیم فصل هم توضیح داد: چند بازیکن از جمع ما جدا شدند که برایشان آرزوی موفقیت دارم. یکی از این نفرات علی دشتی بود که به دلیل شرایط خانوادگی نمی‌توانست بماند ولی در مدتی که اینجا بود برای ذوب آهن کم نگذاشت و از جان و دل بازی کرد و برایش آرزوی موفقیت دارم. نفرات جدید هم بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم مفید باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز