خبرگزاری کار ایران

نام استقلال برای رقیبان همیشه مساله‌ساز بوده است

جان واریو: هرچه نیمکت استقلال قوی باشد، شرایط بهتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۰۴

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور رمضانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد فرهاد مجیدی با هدایت استقلال بتواند از توانایی‌هایی آرمان رمضانی در ترکیب این تیم استفاده کند. 

شرایط استقلال چگونه است؟

با یکی دو هفته نمی‌شود درباره استقلال مجیدی صحبت کرد اما این تیم شاداب‌تر شده است و باید دید در آینده چه پیش می‌آید. در این چند بازی که فرهاد مجیدی به استقلال آمده، تاثیرات مثبت زیادی داشته است. البته محمود فکری زحمت زیادی برای استقلال کشیده است و این امتیازاتی که استقلال جمع کرده است، به خاطر محمود فکری بوده است اما کار به جایی کشیده می‌شود که امکان ادامه دادن وجود ندارد. امیدوارم مجیدی روند صعودی خوبی در استقلال ایجاد کند و آبی‌ها را به موفقیت برساند.

جذب آرمان رمضانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آرمان رمضانی در گذشته نشان داده است جزو مهاجمان خوب است. بازی کردن در تیم‌های بزرگ سخت است و این هنر مربی است که از توانایی‌های یک بازیکن استفاده کند. امیدوارم فرهاد مجیدی از توانایی این بازیکن استفاده کند. به نظر من استقلال باید در پست هافبک و دفاع به فکر جذب بازیکن باشد تا بتواند خلاء‌های موجود را پر کند.

به نظر شما بیشتر چه دلیل داشته که او را جذب کرده‌اند؟

تصور من این است که آرمان رمضانی برای این جذب شده که در دقایق حساس و مهم بازی به کار گرفته شود، یا مثلاً وقتی دیاباته، قائدی و مطهری محروم یا مصدوم هستند جای آنها را بگیرد. رمضانی بازیکنی است که از لحاظ فنی خودش را ثابت کرده و می‌تواند به تیم کمک کند، حتی اگر استقلال بازیکنی مثل امین قاسمی‌نژاد را جذب کند ایرادی ندارد چون رقبا در آسیا بسیار قوی هستند و با تیمی قوی باید به مصاف آنها رفت.

به عملکرد او انتقادات زیادی وارد است؟

ممکن است یک بازیکن در پرسپولیس جواب ندهد، ولی در استقلال موفق شود. همین محمد نادری به تیم استقلال اضافه شده و فوتبالش را بازی می‌کند. شاید مربی قبلی نتوانسته باشد از کیفیت فنی و توانایی‌اش یک بازیکن خوب استفاده کند. استقلال در سه جبهه می‌جنگد و هرچه نیمکت این تیم قوی باشد، شرایط بهتر خواهد شد.

استقلال را با مجیدی مدعی قهرمانی می‌بینید؟

استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. نام استقلال برای رقیبان همیشه مساله‌ساز بوده است. این جدول، جدول واقعی نیست و از هفته بیست و سوم لیگ می‌شود فهمید چه تیمی مدعی است. استقلال و چند تیم دیگر جزو مدعیان هستند و با لغزش یک تیم، جدول زیر و رو می‌شود. یکی از کارهایی که مجیدی انجام داده، آوردن مربیان باتجربه‌ای است که سال‌ها در لیگ برتر کار کردند. من فکر می‌کنم مجیدی با این روند بتواند عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز