خبرگزاری کار ایران

خطیبی: دژاگه و شجاعی از تراکتور جدا نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۲۷۴

سرمربی تراکتور با جدایی دو کاپیتان تیمش مخالفت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رسول خطیبی در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد و چرا باید در مقطع حساسی کنونی، چنین شایعات بی‌پایه و اساسی در مورد کاپیتان‌های تیم مطرح شود.

وی افزود: یک سری از افراد با اظهارنظرها و کارهای خود به دنبال این بودند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسایل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد:  مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است. این دو بازیکن بارها در حساس‌ترین مقاطع ممکن به تراکتور کمک کرده‌اند.

خطیبی یادآور شد: تیم ما امسال باید در سه جبهه به میدان برود و به تک‌تک بازیکنان مهم خود نیاز دارد و من هم حساب ویژه‌ای روی شجاعی و دژاگه بازکرده‌ام. تراکتور خانه آنهاست و خودشان هم دوست دارند که برای این تیم به میدان بروند.

رسول خطیبی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: همانطور که در مصاحبه قبلی تاکید کردم، تصمیم گیرنده نهایی درخصوص مسایل فنی تیم خودم هستم و به هیچ کس اجازه دخالت نمی‌دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز