خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های نقل و انتقالاتی مجیدی

مذاکرات ادامه دار استقلال با دژاگه؛ جدایی قطعی دو بازیکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۹۴

استقلال تهران در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی در نظر دارد رضایت هوادارانش را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران که برای بازی با ماشین سازی تبریز آماده می‌شود پیش از این بازی احتمالا دو خروجی خواهد داشت و بازیکنان جدید مدنظر فرهاد مجیدی هم معرفی می‌شوند تا بتوانند به لیست اضافه شوند.

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی روز گذشته قراردادش با تراکتور را فسخ کرده و اکنون در مذاکره با استقلال قرار دارد. گفتگوهایی از سمت این بازیکن و باشگاه انجام شده و بود و در صورتیکه طرفین به توافق برسند قرارداد او به زودی امضا می‌شود.

رضا میرزایی

باشگاه استقلال درخواست داشت تا یکی از بازیکنان این تیم را با رضا میرزایی معاوضه کند که این موضوع با مخالفت باشگاه اصفهانی رو به رو شد تا به صورت کلی ماجرای حضور هافبک طلایی پوشان در این تیم به پایان برسد.

محمد دانشگر

تحضور این بازیکن در پرسپولیس یک انتقال غیرقابل انجام است. دانشگر اگرچه از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و بعید است که به تیم برگردد، همینطور بعید است که پس از ترک تیم به پرسپولیس ملحق شود. او به عنوان بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است باید در انتظار تصمیم گیری برای پیشنهاداتی که است که به دست مسئولان می‌رسد و فعلا اما وضعیتش مشخصی ندارد.

فرشید باقری

باقری که در هماهنگی با باشگاه به تمرینات ملحق نشده است اکنون باشگاه سپاهان گزینه محتمل به عنوان مقصد بعدی اوست. باقری از ابتدای فصل با ماندن در این تیم مشکل داشت. او با محمود فکری و کادرفنی این سرمربی قصد ادامه همکاری نداشت و پس از بازی مقابل فولاد درخواست رضایت‌نامه کرده بود اما پس از حضور در کمیته انضباطی از تصمیمش تا حدودی منصرف شد تا اکنون در زمستان به دنبال جدایی باشد.

سعید مهری 

سعید مهری که شایعاتی پیرامون آینده‌اش مطرح شده در این تیم ماندنی است. مهری با نظر محمود فکری به جمع آبی پوشان اضافه شده بود و گمانه‌زنی‌ها بر این اساس بود که به دلیل قطع همکاری با این سرمربی، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید روی او نظر مثبتی ندارد و بدین ترتیب این تیم را ترک خواهد کرد. با این اوصاف اما مهری مشکلی برای همراهی این تیم ندارد و حتی روز گذشته هم بدون مشکل برای برنامه‌های آماده سازی پیش از مصاف با ماشین سازی تبریز در تمرین شرکت کرد.

پنجره چه زمانی باز می‌شود؟

باشگاه روز گذشته پول را به حساب بودوروف واریز کرد و چون روز گذشته آخر هفته اروپا محسوب می‌شد امروز یا فردا وکیل این بازیکن باید به فیفا تاییدیه بدهد که طلب پرداخت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد تا محرومیت از سوی فیفا برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز