خبرگزاری کار ایران

لحظه تعویض و خروج ستاره آرژانتینی پاریس از ورزشگاه

اتفاقی باورنکردنی در فوتبال؛ گروگان‌گیری خانواده دی‌ماریا (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۵۶

در دقیقه 62 بازی پاری سنت ژرمن و نانت با لئوناردو مدیر پاریس تماس گرفته‌ می‌شود و وی نیز به پوچتینو می‌گوید تا دی ماریا رو تعویض کند.

به گزارش ایلنا، خبر دزدی از خانه آنخل دی ماریا باعث شد تا این هافبک آرژانتینی پی اس جی در اواسط نیمه دوم دیدار شب گذشته مقابل نانت از زمین خارج شود.

 پاری سن ژرمن در شرایطی که با نتیجه 2-1 مقابل  نانت شکست خورد که مهمترین اتفاق بازی در دقیقه 61 رقم خورد؛ زمانی که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی اس جی، دی ماریا را از زمین بیرون کشید تا خبر دزدی از خانه اش را به او بدهد. این لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسی‌ها، بود که با یک تماس تلفنی از این اتفاق مطلع شد و از پوچتینو خواست تا دی ماریا را از زمین بیرون بکشد.

لحظاتی بعد دی ماریا جای خود را به لئاندرو پاردس داد و پوچتینو با او تا رختکن رفت و خبر دزدی از خانه اش را به او داد. RMC ادعا کرد که خانواده دی ماریا در زمان این حادثه در خانه بودند و حتی رسانه های فرانسوی ادعا کردند که همسر و دو فرزند این ستاره آرژانتینی برای مدت کوتاهی توسط دزدان به گروگان گرفته شده بودند.

حجم ویدیو: ۳.۰۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز