خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر:حق مسلم ما است که در مرحله دوم مقدماتی میزبان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۷۲۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران کشوری امن و میزبانی از مسابقات حق ما است.

به گزارش ایلنا، در جلسه‌ای که امروز(یکشنبه) با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حمیدرضا آصفی و سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سلب میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار شد، تصمیمات سیاسی و غیر ورزشی AFC محکوم و مقرر شد از همه ظرفیتهای دیپلماتیک و حقوقی کشور برای تغییر این تصمیمات بهره گیری شود.

در این جلسه همه اعضا بر حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران و احقاق حق فوتبال ایران تاکیدکردند و عنوان شدکه کشور شرایط کامل را برای میزبانی از دو رویداد مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا داشته و تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه و غیر ورزشی است. 

سلطانی‌فر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی و حقوقی از فدراسیون فوتبال خواست اقدامات لازم برای دفاع از حق مسلم فوتبال ایران انجام دهند.

وی افزود: با وجود مکاتبه یک هفته قبل اینجانب با اینفانتینو رییس فیفا و شیخ سلمان رییس AFC این تصمیم سیاسی و غیر ورزشی توسط ای اف سی گرفته شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ایران از هر لحاظ کشور امنی است و با وجود اینکه در مرحله رفت تیم ملی فوتبال ایران در سه بازی میهمان بوده، این حق مسلم ما است که در مرحله دوم مقدماتی میزبان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز