خبرگزاری کار ایران

غلامی: نباید ماشین سازی را انتخاب می‌کردم / به زودی تکلیفم مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۶۳۸

بازیکن سابق ماشین سازی تبریز می‌گوید مقصد جدیدش را به زودی معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، توحید غلامی درباره آخرین وضعیت بهبودی پس از پایان مصدومیتش گفت: شرایط خوبی دارم و حدود دو ماه است که به صورت منظم تمرین می‌کنم، مثل بازیکنان لیگ برتری که مسابقات منظم دارند من هم بازی می‌کنم و از شرایط آمادگی دور نیستم. آمادگی بدنی خوبی دارم و مصدومیت برایم سبب خیر شده چرا که احساس می‌کنم این بار قوی‌تر برمی‌گردم. 

او درخصوص شکایت ازباشگاه ماشین سازی و مصدومیتش گفت: مصدومیت سختی‌های زیادی دارد اما با وجود سختی‌ها به خیلی نکات رسیدم. کارهایی که برای مربی و باشگاهی که انجام دادم پشیمانی به دنبال داشت و به این نتیجه رسیدم که نباید برای هر کسی فداکاری انجام داد. برای یکی دو سرمربی مثل آقای علی کریمی حاضرم چنین کاری انجام بدهند اما افراد کمی هستند که چنین اخلاقی داشته باشند.

بازیکن سابق سپیدرود رشت درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: کار ایشان خیلی زیبا بود که در انتخابات شرکت کرد و خودشان هم می‌دانستند که چه وضعیتی وجود دارد. امیدوارم همیشه موفق باشند و روزی به این سمت که حق‌شان هم هست، برسند.

غلامی ادامه داد: انتخاب ماشین سازی در آن زمان از نظرم خوب بود چون مثل الان شرایط عجیبی نداشت اما اتفاقاتی افتاد که به این نتیجه رسیدم نباید به ماشین سازی می‌رفتم و الان می‌بینم بازیکنانی که ذخیره من بودند در تیم‌های بالای جدولی هستند اما خودم چنین وضعیتی دارم. همین باعث شد که عجله نکنم و امسال هم چنین پیشنهاداتی داشتم اما به آنها جواب ندادم.

او در پاسخ به این سوال که برای نیم فصل انتخابی خواهد داشت یا خیر، گفت: تیم‌هایی هستند که شرایط چندان مناسبی نداشته‌اند و به همین دلیل نخواستم که دوباره در انتخابم اشتباه کنم. احتمالا در این هفته یکی از تیم‌ها را انتخاب می‌‌کنم و تکلیفم مشخص می‌شود چون سوابق من به هر شکل مشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز