خبرگزاری کار ایران

گولسیانی: دقایق بازی مهم نیست، مهم مفید بودن برای تیم است/ اضافه شدن احسان حاج صفی اتفاق خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۲۶

مدافع سپاهان در مورد دیدار با مس رفسنجان صحبت کرد.

گئورگی گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های حذفی به خاطر شرایط خاصی که دارد همیشه دشوار هستند چرا که دو تیم برای کسب برتری وارد زمین می‌شوند و یک اشتباه ممکن است کار شما را تمام کند. این بازی هم برای ما دشوار بود ولی خوشحالم که در نهایت توانستیم با پیروزی به پایان برسانیم و 3 امتیاز را بگیریم.

وی در مورد حضورش در زمین به عنوان بازیکن تعویضی گفت: به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای همیشه آماده هستم تا به زمین بروم و بهترین عملکردم را ارائه دهم. کادرفنی تصمیم می‌گیرد کدام بازیکنان در کدام بازی به میدان بروند. من هم خوشحالم که فرصت بازی پیدا کردم و توانستم برای تیم مفید ظاهر شوم.

مدافع سپاهان در مورد گلی که در وقت های اضافه این بازی به ثمر رساند هم توضیح داد: من به عنوان هافبک در پایان بازی وارد شدم و وقتی تیم حریف 10 نفره بود این حق را به خودم دادم که به محوطه جریمه حریف نزدیک شوم و از شانس گلزنی استفاده کنم. خوشحالم که توپ خوبی در اختیارم قرار گرفت و توانستم برای تیم گلزنی کنم و برتری برای ما رقم خورد.

گولسیانی درباره  تغییر پست و بازی در پست هافبک دفاعی عنوان کرد: بالاخره این مسائل در فوتبال اتفاق می‌اُفتد. پست اصلی من دفاع وسط است، اما اتفاقی می‌افتد که جایگاهت را از دست می‌دهی و باید بجنگی تا دوباره آن را تصاحب کنی. من وینگر راست، وینگر چپ و حتی دروازه‌بان هم به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بازی می‌کنم.

وی در مورد صحنه‌های بحث برانگیز داوری در بازی با مس هم گفت: من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و تجارب خوبی در این مورد ندارم. مهم این است که پیروز شدیم.

مدافع سپاهان در مورد بازگشت احسان حاج صفی به این تیم هم توضیح داد: او بازیکن سپاهان بوده و بازیکن بزرگی است و هواداران او را دوست دارند و اتفاق خوبی برای سپاهان بود و امیدوارم در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز