خبرگزاری کار ایران

فاصله استقلال با صدرجدول زیاد نیست

همدانی: انتظارات از مجیدی بالاست / انتخاب کمالوند خوشحال کننده بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۳۸

پیشکسوت استقلال گفت: همه توقع‌شان این است که مجیدی آبی‌پوشان را به موفقیت برساند.

به گزارش ایلنا، ستارهمدانی پیشکسوت استقلال به دنبال صعود آبی پوشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می‌گوید تیم فرهاد مجیدی با گذر زمان می توانند برنامه‌های خود را به درستی در تیم اجرا کرده و به موفقیت برسند. 

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال توانست با حضور فرهاد مجیدی از لحاظ روحی روانی به شرایط ایده‌آلی برسد آنها در اولین گام مقابل فولاد به برتری رسیدند که به نوعی بازی شش امتیازی بود باید بگویم فرهاد مجیدی شناخت خیلی خوبی از نفرات تیم دارد زیرا فصل گذشته هم در این تیم حضور داشته است. 

فکر می‌کنید چرا استقلال نتوانست با فکری به موفقیت برسد؟

به نظرم فکری در استقلال دچار بدشانسی شد اتفاقاتی برایش افتاد که نتوانست تا آ‌خر فصل در این تیم ماندگار شود من به فکری خسته نباشید می‌گویم و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم که روزی او دوباره به استقلال بازگردد. 

چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی دارید؟

مجیدی مربی باهوشی است و فکر می‌کنم نیاز به توصیه کسی نداشته باشد زیرا برای مربیگری در استقلال از تجربه کافی برخوردار است حالا که فکری رفته و مجیدی آمده بهتر است که به او کمک کنیم تا به یک نتایج خوب دست برسند. مجیدی کار سختی در استقلال دارد اما با حمایت پیشکسوتان و هواداران موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

فکر می‌کنید استقلال بتواند با مجیدی به قهرمانی برسد؟

چرا نتواند فاصله استقلال با صدر جدول زیاد نیست و با یکی دو بازی جدول دچار تغییر می شود استقلال فقط با ید کمی تمرکزش را بیشتر کند و دیگر امتیاز از دست ندهد مطمئن باشید تیم‌های مقابل امتیاز از دست خواهند داد. 

حضور فراز کمالوند چقدر می‌تواند به کادر فنی استقلال کمک کند؟ 

فراز مربی است که از تجربه بسیار خوبی برخوردار است و حضورش در استقلال می‌تواند به موفقیت تیم کمک کند از این  کار مجیدی خیلی خوشحال شدم. او این موضوع را در نظر گرفت که کمالوند می‌تواند به او کمک کند.

استقلال در چه نقاطی دچار ضعف است؟

به نظرم استقلال باید در میانه میدان یک هافبک نفوذی را جذب کند زیرا تا جایی که من می‌بینم در این نقطه از زمین دچار ضعف است و اگر بتواند این منطقه از زمین را ترمیم کند بسیاری از مشکلاتش حل خواهد شد. در سایر نقاط زمین استقلال بهترین نفرات را در اختیار دارد و من به جرات می‌توانم بگویم در هر منطقه از زمین استقلال از دو بازیکن خوب برخوردار است.

استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

با این کادر فنی و حضور بازیکنان باانگیزه چرا که نه فقط نیاز به کمی تلاش و همت است که من هم این موضوع را در بازیکنان استقلال می‌بینم امیدوارم که این اتفاق در پایان فصل بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز