خبرگزاری کار ایران

ستاری: اتفاقات بازی با استقلال عجیب بود / اگر VAR بود گل دوم هم آفساید می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۱۷

مدافع تیم پیکان درباره بازی با استقلال تهران در جام حذفی صحبت کرد.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست مقابل استقلال تهران در برای یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی که بازی خوبی بود و می‌توانست بهتر هم باشد اما اشتباه داوری واقعا اذیت کننده و عجیب بود. ما نشان دادیم با وجود اینکه هدفمان جام حذفی نیست اما با تلفیقی از بازیکنان جوان می‌توانیم برای هر تیمی دردسرساز باشیم. 

او با اشاره به اتفاقات بازی با استقلال گفت: اگر قرار است کارشناسان با ویدیوها همان اشتباه داور در بازی را تایید بکنند که واقعا انصاف نیست. مطمئنم اگر VAR وجود داشت نه تنها گل اول گل دوم را هم به خاطر آفساید اشتباه اعلام می‌شد.

مدافع پیکان ادامه داد: اگر نگویم اشتباهات داور در بازی پیکان و استقلال سوپرایز داوری بود. با این اوصاف چه کسی جوابگوی تیم ما و زحمات‌مان خواهد بود؟ مگر بازی لیگ است که جبرانش کنیم و بگویم عیبی ندارد؟ امیدوارم که دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

ستاری درباره بازی مقابل ذوب آهن گفت: برای این بازی هم مثل تمام مسابقات فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیم پیکان نشان داده که برای هر مسابقه جدی به زمین می‌رویم و تلاش داریم که این مسابقه را با برد سپری کنیم تا سال را با برد تمام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز