خبرگزاری کار ایران

کربکندی: هیچ پیشنهادی برای جذب میلاد جهانی به دست ما نرسیده است/ هر بازیکنی را کادرفنی خواسته به خدمت گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۶۴

سخنگوی باشگاه ذوب آهن نسبت به شایعات اخیر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.

رسول کربکندی  در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به شایعه جدایی میلاد جهانی از ذوب آهن اظهار داشت: اصلاً این موضوع صحت ندارد و هیچ درخواستی برای جذب میلاد جهانی به باشگاه ما نرسیده است و چند وقت قبل هم چنین موضوعی مطرح شده بود که در رسانه‌ها بود و اتفاق رسمی رخ نداده بود و در حال حاضر هم چنین است و هیچ صحبتی در مورد جدایی جهانی مطرح نشده و بعید هم می‌دانم کادرفنی با جدایی او موافقت کند.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر ناراحتی مجتبی حسینی از عدم جذب بازیکنان مورد نظر هم گفت:‌ این هم یکی دیگر از شایعاتی است که این روزها در مورد ذوب آهن مطرح شده و نمی‌دانم از کجا سرچشمه می‌گیرد. تا این لحظه مجتبی حسینی هر بازیکنی را خواسته به باشگاه اعلام کرده است و ما هم بازیکن مدنظر را به خدمت گرفته‌ایم. حتی در حال حاضر دنبال یکی دو بازیکن هستیم که تیم خودمان را تکمیل کنیم که  بازیکن مطابق میل‌ و معیارمان را پیدا نکرده‌ایم.

سخنگوی ذوب آهن در خصوص آخرین شرایط این تیم بعد از برد در جام حذفی مقابل شهرخودرو گفت: شرایط خوب است و از وقتی حسینی هدایت تیم را بر عهده گرفته مجموعه به یک آرامش و اعتماد به نفسی رسیده است و تنها نگرانی ما از شرایط و جایگاه تیم در جدول است که امید داریم در هفته های باقی مانده بهبود پیدا خواهد کرد. ما در زمان رحمان رضایی تا آنجا که ممکن بود از تیم حمایت کردیم و حتی حرف‌های خارج از اخلاق شنیدیم ولی به خاطر تیم سکوت کردیم و مقابله نکردیم و در حال حاضر هم همه کار می‌کنیم تا تیم آرامش داشته باشد و از مجموعه حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز