خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

صعود در جام حذفی غرورآفرین بود / از جان مایه می‌گذارم تا نساجی نتیجه بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۴۸

ساکت الهامی درخصوص برتری تیم نساجی برابر سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت کرد.

ساکت الهامی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: خیلی شرایط سختی بود، پس از ماه‌ها توانستیم طعم برد را بچشیم و مقابل تیم سایپا برنده شدیم. یادمان نرود که در چندین بازی متوالی نساجی گل می‎خورد و چندین بازی بود که پیروزی نداشتند و تیم آن اعتماد به نفسی که باید داشته باشد را نداشت. صعود در جام حذفی غرورآفرین بود و بازیکنان پیش از این از اعتماد به نفس خارج شده بودند که این پیروزی خیلی برای ما قابل اهمیت بود.

او در پاسخ به این سوال که امید به بقای نساجی دارد یا خیر، گفت: ما باید این اندازه به غیرت‌مان بربخورد که جایگاه‌مان را بدانیم و متوجه باشیم که در کدام تیم برای چه پیراهن پرافتخاری بازی می‌کنیم. بچه‌ها مقابل سایپا سنگ تمام گذاشتند و بیشترین نقش در برتری را بازیکنان داشتند و واقعا هواداران و همکاران عزیزم هم، همینطور. 

الهامی ادامه داد: من کمترین سهم را داشتم چون روی سکو بودم. دست یکایک بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه درد نکند. امیدوارم به امید خدا بشود که یک کار خیلی خوب انجام بدهیم. این طبیعت فوتبال است که شما باید به تعهد خود پایبند باشید. من حاضرم حتی از جان مایه بگذارم و نساجی سقوط نکند چون می‌بینم که آدم باید خودش را یک مواقعی فدا کند تا اتفاقات خوبی برای دیگران رقم بخورد. 

او درباره محرومیتش گفت: این طبیعت فوتبال است. محرومیتم تمام شده است و به خاطر اخراج مقابل استقلال در فینال جام حذفی در بازی با سایپا محروم بودم. حدود بیست روز است که محرومیتم تمام شده است و مشکلی برای همراهی نساجی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز