خبرگزاری کار ایران

نورافکن: باید آماده بازی تراکتور شویم/ خدا را شکر حذف نشدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۷۱

بازیکن سپاهان گفت: خدا را شکر می کنم توانستیم بازی را حفظ کنیم و در این مرحله جام حذفی، حذف نشدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیدنورافکن در خصوص پیروزی سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خیلی سخت و خسته کننده ای برای ما شد و در ثانیه‌های آخر بازی  در طول نود دقیقه گل خوردیم که فوق العاده برای ما منفی بود. 

وی افزود: خدا را شکر می کنم توانستیم بازی را حفظ کنیم و در این مرحله جام حذفی، حذف نشدیم.  بازی برای ما خیلی خوشحال کننده و همچنین خسته کننده بود و امیدوارم که بتوانیم در سه، چهار روز آینده ریکاروی کنیم و به شرایط خودمان برگردیم.همیشه بازی تراکتور برای ما سخت بوده است و اصلا دوست نداریم از کورس صدر جدول جا بمانیم و برای تعطیلات نیم فصل برویم. 

وی درباره شرایط تیم ملی تاکید کرد: مهمترین چیزی که درباره سوالی که شما پرسپدید می توانم بگویم انتخاب هوشمندانه ای بود که اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی کردند. فوق العاده باهوش، زحمتکش، کاربلد و فنی. هر موقع بتوانیم به تیم ملی کمک کنم با تمام وجود این کار را می کنم.

او ادامه داد: بتوانیم شرایط تغییر بدیم و شرایط گروه ما سخت شده است. شاید میزبانی را به ما بدهند و شاید هم ندهند. بودن یا نبودن هواداران اینها مسائلی است که باید تعیین شود تا انشاالله از گروه صعود کنیم.

نورافکن درباره تجمع هواداران سپاهان مقابل هتل و تاخیر اتوبوس طلایی پوشان عنوان کرد: وقتی هواداران سپاهان را دیدم فوق العاده روحیه گرفتم، شرایط کرونایی است. در حدی هم نیستم در مورد این قضایا صحبت کنم و بیایم در این باره صحبت کنم و آقای نویدکیا هم گفته بودنداین کار خطرناکی است. ما فوتبال بازی می کنیم و تلاش می کنیم فقط به خاطر هواداران امیدوارم این کار را انجام ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز