خبرگزاری کار ایران

یزدی: صحنه‌های داوری علیه نفت را نشان بدهید/ امیدوارم پنجره‌ باز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۵۵

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: از برخی برنامه های تلویزیونی هم گلایه داریم که اصلا صحنه هایی که داوران علیه ما سوت می‌زنند را نشان نمی‌دهند.

به گزارش ایلنا، نفت مسجد سلیمان در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 مقابل خیبر خرم آباد شکست خورد تا از دور مسابقات کنار برود.

در همین راستا داریوش یزدی پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: جام حذفی شرایطش به همین شکل است که دیدید. تیم‌هایی که به لحاظ سطح پایین هستند، دفاعی بازی می‌کنند و حرکاتی انجام می‌دهند که توقف های زیادی می‌شود، اما اینها توجیه کننده نیست و باید ایرادهای خود را برطرف کنیم. در بخش دفاع از نیم فصل اول هم بهتر بودیم و در نیم فصل دوم هم ادامه خواهد داشت. 

وی در خصوص نقاط ضعف تیمش عنوان کرد: در بخش حمله نقص داریم و باید برطرف کنیم. اما نوید این را می‌دهیم که با بازیکنان جوان درخشش خوبی در تمرینات داشته و بهتر شوند و از حملات استفاده کنند. به تیم خیبر تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند، اما شانس هم زیاد با ما یار نبود. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که شرمنده آنها شدیم. اما اولویت برای ما جام حذفی نبود و اگر احترام به مسابقات نبود، کنار می کشیدیم. باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم و کار را جلو ببریم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در رابطه با اعتراض به داور مسابقه تاکید کرد: در صحنه ای که اعتراض کردیم  بازیکن حریف روی پای بازیکن ما رفت و داور می‌توانست پنالتی بگیرد. البته چون صحنه را از تلویزیون ندیدم، نمی توانیم نظر قطعی بدهیم. از داوران می‌خواهیم که دقت بیشتری کنند. از برخی برنامه های تلویزیونی هم گلایه داریم که اصلا صحنه هایی که داوران علیه ما سوت می‌زنند را نشان نمی‌دهند. ما تیم کم بضاعتی هستیم و باید با نیروی بیشتری در لیگ رقابت کنیم.

یزدی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نفت گفت: پنجره‌مان همچنان بسته است، اما از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که طی 2، 3 روز گذشته قرارداد بچه‌ها را به 50 درصد رساندند و فکر می‌کنم کمتر تیمی این درصد را پرداخت کرده باشد. امیدوارم پنجره هم به زودی باز شود و بتوانیم 2، 3 بازیکن را اضافه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز