خبرگزاری کار ایران

جزئیات یک تصمیم پر سرو صدا؛ حاج صفی چطور از تراکتور جدا شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۵۱

هافبک تیم تراکتور با استناد به مطالباتش از این تیم جدا شده و مبلغی به باشگاه پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احسان حاج صفی، هافبک تیم فوتبال تراکتور دو روز قبل توانست برگه فسخ قرارداد خودش را از این باشگاه بگیرد و به کارش در جمع سرخپوشان تبریزی پایان دهد. تصمیمی که اگرچه برای فوتبالدوستان غیر منتظره به نظر می‌رسید ولی اطرافیان تیم و باشگاه حدس می‌زدند دیر یا زود چنین اتفاقی رخ دهد و حاج صفی در نهایت بتواند از جمع تراکتوری‌ها جدا شود.

در خبری که مربوط به اعلام جدایی احسان حاج صفی از سوی باشگاه تراکتور اعلام شد، عنوان شده بود که این بازیکن با پرداخت مبلغ رضایت نامه توانسته بند فسخ خودش را فعال کند و از باشگاه جدا شود ولی پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد حاج صفی مبلغی برای جدایی به تراکتور پرداخت نکرده است.

این بازیکن که مدت‌ها از تراکتور پولی دریافت نکرده حتی مبلغی از فصل قبل هم از این باشگاه طلب دارد و ابتدای فصل با استناد به این موضوع به دنبال جدایی بود و اعلام کرده بود قصد ندارد در تمرینات حاضر شود و با تاخیر به تمرینات اضافه شد.

در آن مقطع حاج صفی پیشنهادی از لیگ یونان دریافت کرده بود و در تلاش بود تا از جمع سرخپوشان جدا شود ولی مسئولان باشگاه در چندین جلسه با او توانستند توافق کرده و وعده‌هایی به او دادند تا نظرش برای ماندن جلب شود ولی قرار بر این بود که او مطالباتش و پیش قرارداد فصل سوم خود را طبق قراداد دریافت کند و نامه‌ای به باشگاه زد که در صورت عدم این اتفاق جدا خواهد شد.

ظاهراً با توجه به اینکه حاج صفی هنوز از تراکتور طلبکار است و نتوانسته توافقی که طبق قراردادش در ابتدای فصل با مسئولان باشگاه داشته را دریافت کند با استناد به همان نامه توانسته قراردادش را با باشگاه فسخ کند و در این میان تنها اقدامی که به سود باشگاه تراکتور انجام شده رضایت او برای مطالباتش است تا در آینده از این باشگاه شکایت نکند و به نوعی این بازیکن با بخشیدن طلبش قرارداد خود را با باشگاه فسخ کرده است.

باشگاه تراکتور درگیر مشکلات عدیده مالی است و تمام بازیکنان این تیم مبلغ قابل توجهی طلبکار هستند و از همین رو چند بازیکن دیگر هم به دنبال این هستند تا با استناد به مطالباتشان از جمع سرخپوشان جدا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز