خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد خوزستان دست به کار شد

به دنبال احتمال لغو میزبانی فولاد در لیگ قهرمانان و عدم اعطا میزبانی به فوتبال ایران؛ آذری خواستار برگزاری جلسه ویژه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۹۵

سعید آذری، از عزیزی خادم خواست تا با توجه به عدم واگذاری میزبانی به تیم‌های ایرانی و تیم ملی ایران توسط کنفدراسیون آسیا جلسه ای فوق العاده برگزار کند.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا به میزبانی کشور‌های عربستان، امارات و هند گرفت و میزبانی بازی‌های باقیمانده مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه C به بحرین سپرده شد سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که تیمش یکی از نمایندگان ایران در آسیا به حساب می‌‌آید برای مقابله با تصمیمات AFC پیشنهادی به شرح زیر در صفحه‌ شخصی‌اش منتشر کرد:

 از قدرت مجمع برای تأثیرگذاری در تصمیمات جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کنیم. برادر عزیزم جناب آقای دکتر عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال، احتراماً جهت دفاع از حق و حقوق فوتبال کشور در رده ملی و باشگاهی پیشنهاد می‌کنم به‌عنوان عضو مجمع و کسانی که در کنار شما با قدرت خواهند ایستاد با تشکیل جلسه مجمع فوق‌العاده با رویکرد تصمیمات اخیر علیه فوتبال ایران صورت جلسه‌ای متقن و با استدلال علمی تهیه و سریعاً به فیفا ابلاغ گردد. بدیهی است می‌توان با توجه به ضیق وقت این مجمع را به صورت آنلاین برگزار کرد. این پیشنهاد از این رو قابل بررسی است که با مدیریت جنابعالی و اعضا محترم هیئت رئیسه و توانمندی رسمی مجمع از بروز ذهنیت آتی مبنی بر دخالت نقش دیگر دستگاه‌های خارج از حوزه فوتبال و دخالت در امور مربوط به آن نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. 

این در حالی است که AFC نام ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان را برای میزبانی از دیدار این تیم مقابل العین در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از روی سایت رسمی‌اش حذف کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز