خبرگزاری کار ایران

مدیربرنامه CR۷ با رئال در ارتباط است؛

شایعه جذاب: رونالدو به رئال مادرید برمی‌گردد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۳۴

خورخه مندز، نماینده کریستیانو رونالدو، با رئال مادرید در مورد بازگشت احتمالی به برنابئو پس از خروج یووه از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است!

به گزارش ایلنا، یوونتوس با امید به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید جذب کرده بود. سه سال از ورود مهاجم پرتغالی می‌گذرد و یوونتوس همچنان برای عبور از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تلاش می‌‌کند.

حذف اخیر آنها پس از شکست برابر پورتو اکنون در مورد آینده این ابر ستاره در ورزشگاه آلیانز تردیدهایی ایجاد کرده است که طبق آخرین شایعات نقل و انتقالات اکنون ادعا می‌شود بازگشت به رئال مادرید برای این فوتبالیست بسیار ممکن است.

طبق گزارش مهیج تلویزیون الچرینگیتو، خورخه مندس ژ، نماینده رونالدو به دلیل بازگشت احتمالی تابستان سال آینده به برنابئو، با مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در تماس است. این مذاکرات پس از انتشار گزارش‌هایی از ایتالیا که یوونتوس مشتاقانه قصد دارد تیم خود را از ابتدا بازسازی کند، دوباره به اوج خود رسیده است.

همچنین گفته می‌شود که یوونتوس در صورت تمایل به ترک این باشگاه، برنده 5 بار توپ طلا را مجبور به ماندن نمی‌کند. قابل ذکر است که قرارداد وی با بیانکونری تا تابستان 2022 ادامه دارد. در واقع، به نظر می‌رسد که رئال مادرید و رونالدو در سال 2018 از این جدایی رنج برده‌اند.

سرخیو راموس در آن زمان گفته بود این جدایی به ضرر رونالدو و رئال مادرید است. رونالدو خود را به عنوان بزرگترین ستاره فوتبال این باشگاه برای لوس بلانکوس معرفی کرد و در پایان 9 فصل حضورش در این تیم به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه به کارش خاتمه داد. دوران حضور او در لالیگا با یک رقابت شدید با لیونل مسی از بارسلونا همراه بود. رقابت این دو، منجر به تقسیم 11 توپ طلا بین دو ابرستاره فوتبال دنیا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز