خبرگزاری کار ایران

الهویی: با دوربین ناسا آن صحنه برای مس پنالتی نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۸۲

مربی گل گهر در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی، مربی گل گهر در پایان دیدار تیمش برابر مس کرمان در نشست خبری حاضر شد.الهویی در ابتدا اظهار داشت: به بازیکنان تیمم بابت پیروزی تبریک می‌گویم، برخلاف توصیه‌های فنی قلعه‌نویی بازیکنان ما در این دیدار تمرکزشان کم بود. این شاید به دلیل آن بود که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه که مس کرمان بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشته باشد و به خاطر این توان حداکثری‌شان را برای بازی نگذاشتند.

وی افزود: هر چقدر از زمان بازی گذشت با شوکی که اول بازی دریافت کردیم متوجه شدیم درست است بازیکنان بی‌‌نام و نشانی در زمین حضور دارند ولی می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. اتفاقاتی در این بازی برای ما رخ داد که جریان بازی سخت شد. نمی‌خواهم دوباره به آن موضوعات ورود کنم قبل از بازی درباره‌ آن خیلی صحبت کرده‌ایم. فکر می‌کنم این دهمین پنالتی باشد که بر علیه ما گرفته شد. اگر کمیته انضباطی ما را محروم نمی‌کند بگوییم برای دیدن این صحنه حتی از دوربین ناسا استفاده کنیم، ما هیچ صحنه‌ای ندیدیم که پنالتی باشد باز هم به کادر داوری خسته‌ نباشید می‌گویم. 

مربی گل‌گهر خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنیم رو در رو مسئولان صحبت کنند چون مجموع گل‌گهر از این اشتباهات متضرر می‌شود. فقط و فقط ما عدالت را می‌خواهیم.

الهویی عنوان کرد: تشکر می‌کنیم از 10 بازیکنی که تمام تلاش‌شان را در این بازی کردند. علیزاده اشتباه کرد و حتماً قلعه‌نویی او را تنبیه می‌کند. علیزاده کیفیت فنی خیلی خوبی دارد و اشتباه کرد. خدا را شکر که 10 هم‌تیمی خیلی خوب دارد و توانستیم بازی را ببریم. می‌رویم و ریکاوری انجام می‌دهیم تا به ادامه بازی‌های لیگ برسیم.

وی در رابطه با خطا روی نوید عاشوری در محوطه جریمه گفت: دوستانی که صحنه را دیدند می‌گویند پنالتی است ولی خیلی دوست نداریم در مورد داوری صحبت کنیم. امیدوارم تعامل شکل گیرد و دوستان کمیته داوران رو در رو صحبت کنند. اصلاً تهمت نمی‌زنیم و نمی‌گوییم از قصد رخ داده است. قلعه‌نویی بارها گفته است آماده صحبت کردن رو در رو با مسئولان است اگر اشکالی است برطرف شود. تیمی که در زمین می‌بینید حاصل دسترنج کارگران گل‌گهر است. نمی‌خواهیم قطره قطره عرق کارگرانی که در معدن زحمت می‌کشند به خاطر این اشتباهات هدر برود.

مربی گل‌گهر در پایان خاطرنشان کرد: قول نمی‌دهم حتماً قهرمان می‌شویم ما می‌خواهیم برای شادی کارگران زحمت بکشیم، نگذارند این زحمات به هدر برود. بیایند صحبت کنند تا حداقل عدالت برقرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز