خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی: نیاز به برد داشتیم/ از تلاش‌های جلالی تشکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۶۳

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: به خاطر همه مسائلی که در تیم رخ داد، نیاز به برد داشتیم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا، اظهار داشت: نساجی قدمتی بیشتر از سن و سال ما دارد. در ابتدا از همه دوستانی که قبل از ما بودند و برای تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. همه این دوستان این پیام را می‌رسانیم که از تلاش‌های جلالی تشکر می‌کنیم. او معلم اخلاق است و ما پیرو تفکرات او هستیم. 

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: این برد را به همه عوامل گذشته و هواداران تقدیم می‌کنیم. امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشیم و تیم به ثبات برسد.

اسماعیلی درباره اینکه ترکیب بازی با مسابقات قبل متفاوت بود، عنوان کرد: ما این دیدار را جدی گرفتیم؛ مبنی بر اینکه ترکیب را بشناسیم. بعد از همه مسائلی که برای نساجی رخ داد، نیاز به برد داشتیم. منتظر این روزها بودیم. نساجی نسبت به قبل تفاوت داشت و بازی جانداری را شاهد بودیم. من راضی هستم و بچه‌ها هم لذت بردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره ضربات پنالتی، خاطرنشان کرد: ضربات پنالتی همیشه 50-50 است. همانطور که دیدید 2 گل جلو افتادیم اما بازی به تساوی کشیده شد. تعیین‌کننده برد دروازه‌بانان بودند و در واقع این شانسی بود که به ما رو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز