خبرگزاری کار ایران

حسینی: بهترین تاکتیک و استراتژی، همدلی است/ می‌دانستیم باید بدون ریسک بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۳۸

سرمربی ذوب آهن دلایل برتری تیمش مقابل شهرخودرو را بیان کرد.

به گزارش ایلنا، مجبتی حسینی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل شهرخودروی مشهد اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در جام حذفی حاکم است، تمرکز خوبی روی گل نخوردن داشتیم. می دانستیم در این بازی ها باید بازی بدون ریسک انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در ابتدا به گل رسیدیم. با توجه به فشار حریف، منظم دفاع کردیم و بچه‌ها توانستند از پس این تیم بر بیایند که باید از آنها تشکر کنم.  این برد را بعد از چند سال که ذوب‌آهن نتوانسته بود شهرخوردرو را ببرد، به هواداران تبریک می‌گویم.

حسینی در مورد همدلی ذوب‌آهن گفت: باید بدانیم بهترین تاکتیک و استراتژی، همدلی است. مسائل فنی، یک طرف قضیه است. همدل بودن خیلی مهم است. به بچه ها هم می گویم اگر همدل باشید برنده می‌شوید.

وی افزود: سعی کردیم نظم و انضباطی به تیم بدهیم. فرم تمرینات عوض شده و سعی کردیم استراتژی جدید به بچه ها القا کنیم. امیدوارم ادامه دار باشد. وضعیت خوبی در جدول نداریم و با یک برد نباید مغرور شویم. باید از این به بعد روی لیگ تمرکز کنیم چون کار سختی داریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد تدام این روند، عنوان کرد: برنامه ما این است که به شدت کار کنیم. توکلمان به خداست و بعد از آن باید یک تیم متحد باشیم و با تمرینات خوب کیفیت تیم را بالاتر ببریم. جا دارد از همگی تشکر کنم. از بازیکنان که با جان و دل واقعا تلاش می کنند و همینطور حمایت هواداران که در فضای مجازی به بچه ها و تیم انرژی می‌دهند. امیدواریم با کار خوب و اتحاد تیمی بهتر این کار سخت را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز