خبرگزاری کار ایران

کمالوند: نیاز به جذب دو سه بازیکن داریم / استقلال در هر سه جام می‌جنگد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۷۵

مدیرفنی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران اظهار داشت: امیدواریم که گام اول را محکم برداریم چون در جام حذفی رسیدن به جام با 4 - 5 بازی به دست می‌آید. با ترکیب کامل و تمام قوا بازی را مقابل پیکان برگزار می‌کنیم و امیدواریم که در پایان مسابقه ما تیمی باشیم که به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که پیکانی‌ها معتقدند این بازی سخت‌ترین قرعه ممکن بود، گفت: به هر صورت استقلال، استقلال است. به نظرم این قرعه برای تیم پیکان بد است که با ما مصاف می‌دهد. همه حریفان برای ما قابل احترام هستند اما ما استقلال هستیم و می دانیم بازی سختی است اما تمام توان را می گذاریم که بازی خوبی انجام بدهیم. 

کمالوند درباره عملکرد کادرفنی با مجیدی عنوان کردک سعی داریم کار علمی پیش ببریم و چون مجیدی انگلیسی و اسپانیولی خوب بلد است مطالعات زیادی دارد که از منابع روز دنیا استفاده کنیم. مسائل فنی را به بهترین شکل پیش می‌بریم و با هم هماهنگ هستیم و اعتقاد دارم که می‌توانیم در هر سه جام کارمان با خوبی و خوشی و موفقیت همراه شود.

مربی استقلال اضافه کرد: به هر صورت ما با تمام توان بازی می‌کنیم و آنها هم اینگونه بازی می کنند پس سعی داریم که از ترکیب اصلی بازی کنیم. تیم پیکان سخت کوش است و در کار دفاعی قوی است و برای پیروزی کار سختی خواهیم داشت.

او درباره اینکه ترجیح می‌دهد بازی به وقت‌های اضافه برود یا در وقت‌های معمولی به پایان برسد، گفت: امیدواریم در 90 دقیقه به پایان برسد و فشاری روی بازیکنان وارد نشود.

کمالوند درخصوص اشتباهات داوری بیان داشت: همینطور که یک سرمربی و بازیکن اشتباه کند، داور هم امکان دارد که اشتباه کند. فضا اگر طوری باشد که بدون فشار و راحت قضاوت کنند به نظرم خیلی بهتر است.

مدیرفنی تیم استقلال درباره برنامه‌های نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و نیاز به تقویت داریم. مدیرعامل و هیات مدیره همراه هستند. جلسات خوبی داشتند. دو سه بازیکن جدید باید حتما بگیریم و مردم از استقلال توقع دارند. در چند سال اخیر طرفداران آنچه می‌خواستند برطرف نشده و روی استقلال فعلی فشار زیاد است. برای هر سه جام می‌جنگیم اما مسلما تیمی که در سه جبهه می‌جنگد نیاز دارد بازیکنانی در اختیار داشته باشد که نفرات کفاف نیاز کادرفنی را بدهند. آقای مجیدی شب گذشته لیست بازیکنان مدنظرشان را به آقای مددی تحویل دادند. الان در دو سه پست دچار مشکل هستیم. خصوصا جلوی زمین. از هافبک به جلو نیاز به دو سه بازیکن داریم. 

او اضافه کرد: منابع مالی باشگاه محدود است و  مدیران هم تلاش می‌کنند که بدهی‌های گذشته را پرداخت کنند به همین دلیل نمی‌خواهیم فشار وارد کنیم اما دنبال بازیکنانی هستیم که رقم بالایی درخواست نکنند.

کمالوند درباره وضعیت داریوش شجاعیان عنوان کرد: فعلا از وجود ایشان بی بهره هستیم و از اوایل هفته آینده فکر می‌کنم که به تمرینات ملحق شود و بتوانیم از او استفاده کنیم.

فراز کمالوند در پایان درباره صحبت‌های بین اهالی فوتبال درباره پرتاب‌های دستی بازیکنان پیکان گفت: این یک تاکتیک و حربه است که در خیلی از تیم‌های ایران و خارج از ایران هم استفاده می‌کنند. اگر ما هم داشتیم استفاده می‌کردیم. نباید کار فنی آنها را لوس کنیم و یقینا هر تیمی از این فاکتور بهره مند بود از آن استفاده می‌کرد. همان دوستانی که بازیکنان پیکان می‌گوید اگر اوت انداز داشته باشند از این تاکتیک استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز