خبرگزاری کار ایران

سعید آذری در گفتگو با ایلنا:

چه شد که آقایان پنجره پرسپولیس را باز کردند ولی فولاد را نه؟/ ترابی چطور مجوز بازی گرفت؟/ هواداران نگران فولاد باشند نه شخص

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۸۱

مدیرعامل فولاد: آخرین مستندات خود را برای CAS ارسال کردیم و هنوز از ما مستندات می‌خواهند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: ما روز گذشته آخرین مستندات خود را برای CAS ارسال کردیم و هنوز از ما مستندات می‌خواهند. به هرحال آقایان در کمیته تعیین وضعیت لطف کردند و پنجره چند تیم لیگ برتری را باز کردند. برای من جای تعجب داشت که چرا این اتفاق برای این تیم‌ها رخ داد اما برای فولاد نه.

وی افزود: چطور پنجره پرسپولیس را باز کردند و مهدی ترابی قراردادش را ثبت کرد؟ چرا پنجره ما را  باز نکردند که ما نزدیک 80 هزار پوند پول باشگاه را خرج نکنیم؟

آذری در خصوص اینکه چقد امیدوار است تا پنجره فولاد باز شود این تیم بتواند بازیکن جدیدی را جذب کنند گفت:  دیگر چه فایده دارد. مگر تا آن زمان بازیکنی می‌ماند تا ما بخواهیم او را به خدمت بگیرم تا بتواند به ما کمک بکند. 

وی در پاسخ به این سوال که  با توجه به نگرانی برخی از هوادران این تیم در خصوص برخی از بازیکنان بومی این تیم ، اظهار داشت: برخی باشگاه پیشنهاداتی در خصوص این بازیکنان به ما داده‌اند که در حال مذاکره با آنها هستیم. اگر باشگاه‌های دیگری نیز خواستار این بازیکنان هستند  به ما نامه بزنند حتما با آنها مذاکره خواهیم کرد. نگرانی هواداران را درک میکنیم اما به آنها می‌گویم نگران فولاد باشند نه شخص خاصی.

آذری در پایان در خصوص اینکه 6 بازیکن العین حریف آسیایی آنها سرباز شدند و در بازی با فولاد این تیم را همراهی نمی‌کنند گفت: ما تمامی حریفان خود مخصوص العین را به خوبی رصد میکنیم . اما اولویت فعلی ما دو بازی پیش روی فولاد است. ما به سازمان لیگ نامه زدیم و از انها خواستیم که بازی بیست و هفتم ما را لغو کنند تا ما بتوانیم ریکاوری کنیم و به جای آن بازی ما را یازدهم فروردین  برگزار کنند تا برای دیدار با العین هم آماده شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز