خبرگزاری کار ایران

وقتی اشلی کول بدشانس‌تر از طارمی بود(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۳۲

بازیکن تیم لس آنجلس گلکسی نزدیک به چهار سال پیش در مصاف با اسپورتینگ کانزاس سیتی طی 15 ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و اخراج شد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی، شب گذشته در چارچوب مسابقات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم یوونتوس در دقیقه 52 و 54 از داور بازی کارت زرد دریافت کرد تا با دریات کارت قرمز از زمین اخراج شده و تیمش را 10 نفره کند.

طارمی در دقیق 54 پس از آنکه داور به نشانه آفساید او در سوت خود دمید، توپ را با یک ضربه بلند به سمت دروازه حریف فرستاد که این اقدام او از سوی داور به منزله عدم توجه به دستورات بوده و اخراجش را رقم زد.

نزدیک به 4 سال پیش، اشلی کول، بازیکن سابق چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس هم به فاصله کوتاهی دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شده بود اما او تنها طی 15 ثانیه این بدشانسی را تجربه کرد تا تیمش 10 نفره شود.

اشلی کول بازیکن لس آنجلس گلکسی طی یک اتفاق عجیب 2 کارت زرد را در 15 ثانیه دریافت کرد و از بازی اخراج شد. در دقیقه 69 بازی اشلی کول سعی داشت اوت را دیر پرتاب کند و وقت را تلف کند که با کارت زرد اول روبرو شد. 15 ثانیه بعد اشلی کول علی رغم تجربه بالایش با تکل بلند فیلهابر بازیکن حریف را سرنگون کرد و از بازی اخراج شد.

ویدیوی این اخراج را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز