خبرگزاری کار ایران

معمایی: واگذاری شهرخودرو هنوز نهایی نشده است/ جابجایی امتیاز باشگاه را در این شرایط درست نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۷۳

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در خصوص بحث واگذاری امتیاز این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود معمایی، مدیرعامل جدید شهرخودرو که پیش از انتقال امتیاز این باشگاه از سوی فرهاد حمیداوی حکم مدیرعاملی دریافت کرد، در گفتگویی بر ادامه روند پر قدرت مدیریت تیم فوتبال شهر خودرو با بهره گیری از ظرفیت جوانان بومی استان تاکید کرد.

وی با اشاره به این موضوع که طی چهار روز گذشته دو نشست با مدیرکل ورزش استان داشته است گفت: ما اخیرا دو نشست با مسئولان و مدیرکل ورزش استان داشتیم و در هر دو نشست مقرر شد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مورد حمایت مدیران استانی قرار گیرد

وی در مورد ماجرای واگذاری شهر خودرو هم گفت: اساساً بحث واگذاری تیم به عنوان یکی از پیشنهادات مطرح شد و مقرر شد در این خصوص هیت مدیره و مالک باشگاه تصمیم بگیرند و برخلاف اخباری که منتشر شده هنوز این اتفاق نهایی نشده و مراحل آن در حال انجام و پیگیری است و ممکن است حتی تصمیم دیگری گرفته شود.

معمایی در ادامه هرگونه واگذاری تیم را خلاف واقع و به مصلحت ورزش کشور ندانست و گفت: به نظر من واگذاری شهرخودرو در این شرایط اتفاق خوبی نخواهد بود و برداشت من این است که نتیجه جالبی هم به همراه نخواهد داشت و فقط باید در بخش حمایتی از این مجموعه فعالیت بیشتری انجام شود تا از مشکلات حال حاضر بتوانیم عبور کنیم.

وی در این خصوص از همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و فرماندار مشهد قدردانی نموده گفت: تاکید من بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه سخن نسنجیده توسط گروهی است که منافع شخصی را بر منافع هواداران تیم شهر خودرو مقدم میدارند.

لازم به ذکر است مسعود معمایی از مدیران ورزشی کشور که سابقه مدیرعاملی باشگاه راه‌آهن،باشگاه ملوان انزلی و قائم مقامی سازمان ورزش شهرداری تهران را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز