خبرگزاری کار ایران

گزارش: سخت ترین سال کریستیانو رونالدو در تورین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۶۵

کریستیانو رونالدو با حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا روزهای دشواری را در تورین تجربه می‌کند.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو قبل از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یوونتوس مقابل پورتو گفت که بیانکونری‌ها باید نتایج بازی‌های قبلی خود را در اروپا بهبود ببخشند، اما اکنون، سه هفته بعد از این صحبت‌ها، آنها از این رقابت‌ها حذف شده‌اند.

در واقع، در سه سالی که پنج بار برنده توپ طلا در یوونتوس بوده است، تیم او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آژاکس (2019) و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لیون (2020) ناک اوت شده است. و اکنون پورتو (2021).

علاوه بر این، برای اولین بار در تاریخ مسابقات اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در دو فصل متوالی در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است.

این یک تفاوت فاحش با موفقیتی است که کریستیانو در رئال مادرید تجربه کرد، جایی که او هشت سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و چهار جام قهرمانی در اروپا را بالای سر برد.

کریستیانو همینطور شاهد بود که چگونه آمار گلزنی او در این رقابت‌ها افت کرده است. وی در سه دوره اخیر 14 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است (6 گل در 2018/19 ، چهار گل در 2019/20 و چهار گل در 2020/21)، در حالی که در گذشته (2017/18) وقتی در رئال مادرید بود با 15 گل بهترین گلزن مسابقات بود.

حتی ممکن است ناامیدی بیشتری در این دوره هم وجود داشته باشد، زیرا به نظر می‌رسد بیانکونری‌ها که 9 اسکودتو اخیر را از آن خود کرده‌اند، امسال حتی قهرمانی در لیگ داخلی را هم از دست خواهند داد، در حالی که اینتر به عنوان صدرنشین اکنون 10 امتیاز از 12 بازی پیش رو نیاز دارد.

یوونتوس فینال کوپا ایتالیا را در تاریخ 19 مه مقابل آتالانتا برگزار می‌کند و از این نظر جالب توجه است، این یک جام است که کریستیانو پس از ناکامی در دو سال اول حضور در تورین، موفق به کسب آن نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز