خبرگزاری کار ایران

عبدیان باید رضایت رحمتی را جلب کند؛

گزارش: خواسته مجیدی چطور عملی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۸۷۴

مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره استقلال در تلاش است تا اولین خواسته فرهاد مجیدی در قامت سرمربیگری را در نقل و انتقالات پیش رو برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جذب یک مهاجم نیاز استقلال در خط حمله این تیم است. وقتی محمود فکری سرمربی این تیم بود او خواستار جذب امین قاسمی نژاد شد و البته زمان حضور او روی این نیمکت به مهاجم بلندقامت قد نداد تا در شروع کار فرهاد مجیدی این سرمربی هم خواستار جذب این بازیکن باشد.

مجیدی پس از بازی با فولاد خوزستان مشخص کرد که از باشگاه تنها درخواست جذب یک بازیکن را داشته و این بازیکن هم کسی به غیر از امین قاسمی نژاد نیست. مهاجمی توانمند در خط حمله شهر خودرو مشهد نشان داده که چند باشگاه خواهان تو هستند و همین مسأله جدایی او را به تعویق انداخته است.

قاسمی نژاد بعد از بازی با پیکان تهران مشخص کرد که تا آخر همین هفته تکلیفش مشخص می‌شود و اکنون استقلال دو روز دیگر فرصت دارد تا برای جذب او اقدام کند. قاسمی نژاد همینطور مشخص کرد که مهدی رحمتی، سرمربی تیم با جدایی او مخالفتی ندارد اما جلب رضایت باشگاه شهرخودرو در حال حاضر به مشکل اصلی تبدیل شده است.

باشگاهی که اکنون در آستانه انتقال مالکیت قرار گرفته دچار مشکلات مالی زیادی است و اکنون که باشگاهی مانند استقلال به دنبال جذب مهاجم آنهاست، تصمیم گرفته‌اند رضایت‌نامه ۵ میلیارد تومانی برای این بازیکن در نظر بگیرند که همین مسأله سنگ بزرگی پیش پای باشگاه تهرانی است. تجربه انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس و عدم دریافت مبلغ رضایت‌نامه و از طرفی مشکلات مالی این باشگاه باعث شده چنین تصمیمی داشته باشند و از آن هم صرف نظر نکنند.

باشگاه استقلال در مقابل خواسته شهرخودرو مخالفتش را اعلام کرده است و پرداخت چنین هزینه‌ای در حال حاضر برای آنها مقدور نیست چرا که سوای رضایت‌نامه باید رقمی هم برای دستمزد این بازیکن تعیین کنند و اگر قرار باشد مبلغ زیادی را در این انتقال مصرف کنند برای جذب سایر بازیکنان مدنظر و همینطور پرداخت بدهی‌ها با مشکل مواجه خواهند بود.

مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که رابطه خوبی با مهدی رحمتی دارد از این رو مامور شده تا رضایت شهرخودرو را جلب کند. استقلال اکنون حدود ۲۵۰ میلیون تومان پول برای پرداخت به میلیچ را هم با سختی در حال جمع آوری است و منابع مالی این باشگاه به گونه‌ای نیست که در مقطع فعلی تمام خواسته مالی باشگاه شهرخودرو را برطرف کنند و به این دلیل قرار است که مذاکرات آبی‌ها برای جلب قاسمی نژاد ادامه داشته باشد تا آنها بتوانند خواسته مجیدی را عملی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز