خبرگزاری کار ایران

با آمدن مجیدی، یک شوک مثبت به استقلال وارد شد

برومند:شناخت فرهاد از بازیکنان به موفقیت استقلال کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۸۵۵

پیشکسوت استقلال تهران می گوید مجیدی در اولین بازی، بازیکنان استقلال را از نظر انگیزشی بالا برد

به گزرش ایلنا،پرویز برومند پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید کسب سه امتیاز در اولین بازی این تیم با هدایت فرهاد مجیدی می‌تواند امید زیادی برای بازیکنان این تیم به ارمغان بیاورد که طی هفته‌های گذشته شرایط سختی را تحمل کردند.

بازی استقلال و فولاد چطور بود؟

تاکتیک‌ استقلال در بازی با فولاد خوزستان یک تفاوت اساسی با بازی‌های دیگر داشت و آبی‌پوشان فضاهای زمین را به خوبی پوشش دادند. استقلال به خوبی می‌دانست فولادی‌ها در زدن توپ‌های سوم تبحر خاصی دارند و این فرصت را به آنها ندادند تا از این تاکتیک استفاده کند. خط هافبک استقلال با دوندگی و جنگندگی خود میانه زمین را به سود استقلال تغییر داد و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه آنها اغلب اوقات از جریان بازی خارج بودند. خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی داشت و دیگر از اشتباهات و جایگیری‌های نادرست خبری نبود. آنها در مهار مهاجمان فولاد خوزستان موفق عمل کردند.

اولین مسابقه با فرهاد مجیدی چطور بود؟

فرهاد مجیدی در اولین بازی، بازیکنان استقلال را از نظر انگیزشی بالا برد و آنها با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش کردند. به نظر می‌رسد با ادامه این روند می‌توان به عملکرد استقلال در بازی‌های آینده امیدوار بود و این شانس را داشته باشیم تا روز آخر در کورس مدعیان قهرمانی قرار داشته باشیم.

تغییرات در کادرفنی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال با محمود فکری شروع کرد اما او نتوانست به دلیل اتفاقاتی که برایش افتاد، تا پایان فصل در استقلال بماند و مجبور شد با شروع نیم فصل دوم استعفا داده و جایش را به فرهاد مجیدی بسپارد. او شناخت خوبی از نفرات این تیم دارد زیرا با آنها کار کرده بود. با آمدن مجیدی، یک شوک مثبت به استقلال وارد شد. مجیدی به هدفش در اولین دیدار که کسب سه امتیاز بود، رسید. او تنها کاری که در این ۴۸ ساعت قبل از بازی می‌توانست انجام دهد، این بود که بتواند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کند زیرا بازیکنان استقلال شرایط خوبی نداشتند و از لحاظ روحی در وضعیت نامطلوبی بودند. امیدوارم این تغییر و جابجایی در کادر فنی با پیروزی‌های پی‌درپی توأم باشد تا استقلال بتواند در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

بازی با پیکان در جام حذفی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آبی‌پوشان در اولین دیدار حذفی خود باید به مصاف تیم لیگ برتری بروند. فرهاد مجیدی باید تا روز دیدار برابر پیکان، تیم را به شرایط آرمانی برساند. او می‌داند که کار سختی در پیش دارد ولی با حمایت هواداران، موفقیت استقلال دور از دسترس نیست. پیکان نمی‌خواهد بازنده باشد زیرا چشم امیدش به این است که بتواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند بنابراین روز پنجشنبه باید شاهد یک بازی زیبا از دو تیم پیکان و استقلال باشیم بخصوص اینکه پیکانی‌ها یک اوت‌انداز بسیار خوب دارند که توانسته‌اند با این تاکتیک امتیاز هم به دست بیاورند.

استقلال به حمایت نیاز دارد؟

شاید تنها نقطه ضعف این روزهای استقلال، قلب دفاع این تیم باشد. مجیدی باید حواسش به دفاع باشد ضمن اینکه معتقدم آبی‌پوشان به یک مدافع باتجربه نیاز دارند تا در قلب دفاع بتواند آرامش را به تیم برگرداند. در حال حاضر هم پیشکسوتان و هم هواداران باید از مجیدی حمایت کنند، استقلال نیاز به حمایت آنها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز