خبرگزاری کار ایران

"از بازیکنان عذرخواهی کردم"

واکنش مربی آلومینیوم به شائبه تبانی مقابل سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۴۸

مربی تیم آلومینیوم اراک درباره نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان و شائبه‌های تبانی در این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست پرگل تیم آلومینیوم اراک در بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان اصفهان با حواشی متعددی همراه بود. محمود خرمزی، سرمربی موقت تیم آلومینیوم، پیش از این که در نشست خبری پس از این مسابقه از سمت سرمربیگری موقت انصراف بدهد، اعلام کرد بازی و نتیجه آن برای او مشکوک بوده که همین مساله موجب شد شائبه‌هایی درباره تبانی در این مسابقه پیش بیاید.

خرمزی روز گذشته در تمرین تیم آلومینیوم اراک حضور پیدا کرد و پس از گفتگو با مدیران باشگاه فعالیتش را ادامه داد. خرمزی درباره بازگشت به تمرینات آلومینیوم به خبرنگار ایلنا گفت: به تمرین برگشتم چون از سمت سرمربیگری موقت انصراف دادم و الان به عنوان مربی فعالیت می‌کنم. ما نتایج بسیار خوبی در نیم فصل اول گرفتیم و یکی از پدیده‌های نیم فصل اول بودیم پس نتیجه بازی با سپاهان غیرقابل پیش‌بینی بود، الان دوباره از نو تلاش می‌کنیم و کنار هم آلومینیوم را سرپا نگه می‌داریم چون برای شادی مردم اراک تلاش می‌کنیم و چیزی کم نمی‌گذاریم.

او درباره اینکه پیش از تمرین در گفتگو با بازیکنان به چه نکاتی اشاره کرد، گفت: از بچه‌‌ها به نوعی عذرخواهی کردم و صحبت‌هایی که کردیم به آنها گفتم که از حرفه‌های من در کنفرانس خبری بد برداشت شده است. هیچوقت به آنها انگ تبانی نزده و نمی‌زنم چون آنها بسیار انسان‌های باشرفی هستند و هیچ زمان چنین کاری نمی‌کنند. از ۱۰ بازی که شاید در نیم فصل اول به برتری رسیدیم ما هشت بازی را به عملکرد خوب پورحمیدی مدیون هستیم. او برایم مثل پسرم است و هیچوقت او یا هیچ یک از بازیکنان را یک شرط بند و یا چنین چیزی خطاب نمی‌کنم. متاسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ها صحبت‌های من بد برداشت شد.

مربی تیم آلومینیوم درباره حضور مدیران باشگاه در تمرینات عنوان کرد: آنها به ما گفتند که با قدرت به کارمان ادامه بدهیم و ما هم این کار را انجام می‌دهیم. من قرار بود که برای دو بازی سرمربی موقت باشم و الان هم باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف است تا سرمربی جدید را معرفی کنند که باید بگویم هیچ خبری از نحوه و گزینه‌های سرمربیگری ندارم.

خرمزی درباره وضعیتش در این باشگاه گفت: از سمت سرمربیگری موقت استعفا کردم و فعلا مربی هستم چون قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم. قرار نیست که ماموریتی که داشتیم را پایان بدهیم و سربلندی تیم اراک تصمیم همه ماست و این کار را کنار هم انجام می‌دهیم.

آلومینیوم واگذار می‌شود؟ محمود خرمزی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: نه، چنین چیزی رقم نمی‌خورد و واقعا هم متوجه نشدیم که این شیطنت‌ها از کجا به یکباره شب قبل از بازی با سپاهان تمرکز تیم ما را بهم زد. این بچه‌ها بهترین نمایش‌ها را داشتند و چیزی از موفقیت تیم خودشان دریغ نمی‌کنند، فقط خواستند که تمرکز آنها را خدشه دار کنند که خیلی هم خوب این کار را انجام دادند و البته هر چیزی بود گذشت و ما به کارمان ادامه می‌دهیم تا در کنار یکدیگر آلومینیوم را مدعی‌تر از نیم فصل اول نشان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز