خبرگزاری کار ایران

حسین کلانی در گفتگو با ایلنا:

برخی نمی‌توانند موفقیت پرسپولیس را ببیند سنگ اندازی و شیطنت می‌کنند/ به چه حقی مهرداد کفشگری را تهدید می‌کنند؟/ قیاس بازیکنان با سابقه پرسپولیس با بازیکنی که دو سال قرارداد بسته ظلم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۳۶۴

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قانونی هست باید برای همه اجرا شود نه اینکه آقایان فقط ما را جریمه کنند.

حسین کلانی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص حواشی به وجود آمد در این تیم و بدهی این باشگاه به برخی از بازیکنان سابق خود گفت: یک سری از بازیکنان جوانمردی کردند و طلب خود را بخشیدن یا از باشگاه خواستند که فعلا طلب خود را نمی‌خواهند. در نتیجه فدراسیون نیز پنجره را باز کرد. تنها پرسپولیس نیست که طلبکار دارد تقریبا تمامی باشگاه‌ها بدهی دارند. اگه قرار این قانون اجرا شود پس باید برای همه باشد نه پرسپولیس. آن هم در زمانی که پرسپولیس نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد. 

 

 

وی افزود: برخی طاقت ندارند و خربزه زیر پای پرسپولیس گذاشته‌اند. بخاطر موفقیت‌های پرسپولیس عده‌ای شیطنت‌های انجام می‌دهند تا بلکه مانع موفقیت این تیم شوند. پرسپولیس توانسته رضایت فیفا را جلب کند و مطالبات بازیکنان خارجی خود را پرداخت کند و جواز خود را بگیرد. چطور به یک باره در داخل می‌گویند پنجره این تیم بسته است؟ چرا وقتی مهرداد کفشگری اعلام میکند طلبی ندارد او را تهدید کردند که پست خود را پاک کند؟ به چه حقی؟

 

اسطوره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از بازیکنان سابق پرسپولیس علیه این تیم شدند و خواستار مطالبات خود شدند گفت:  همه بازیکنانی که لباس پرسپولیس را برتن کردند قابل احترام هستند و فرقی بین من و آنها نیست. این درست نیست بازیکنی که همه چیزش را برای لباس این تیم گذاشته و چندین سال در این تیم بازی کرده را با بازیکنی مقایسه کنیم که با یک قرارداد یک سال و دوساله به پرسپولیس پیوسته است. همه ورزشکاران نجیب هستند و با بحث و تعامل می‌شود به راحتی این مشکلات را حل کرد. تمامی این بچه‌ها که به پرسپولیس آمدند برای این تیم زحمت کشیدند و مثل بازیکنان خارجی ما را به دردسر ننداخته‌اند.

وی افزود: من همیشه مخالف حضور بازیکنان و مربیان خارجی هستم. چرا که اخلاق منش آنها با اخلاق مردم ما کاملا فرق دارد. ورزشکاران ما با احساس خود زندگی می‌کنند و آنقدر این احساس پاک است که عصیان نمی‌کنند و خیلی زود آرام می‌شوند و گذشت می‌کنند. این بازیکنان با باشگاه قرارداد بستند و به وظیفه خود عمل کردند و باشگاه نیز باید نسبت به آنها متعهد باشد. کاش با مدیران با این بازیکنان تعامل کنند و نگذارند احساسات آنها جریحه دار شود.

 

 

حسین کلانی در پایان با توجه به خریدهای پرسپولیس در نیم فصل دوم و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: من معتقد هستم باشگاه پرسپولیس بهترین و حرفه‌ای ترین باشگاه ایران است. این تیم لیاقت قهرمانی را دارد و قهرمان هم خواهد شد و ان‌شالله با توجه به تجربه این تیم در آسیا، این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز