خبرگزاری کار ایران

خداحافظی پایان رأفت با شهرداری آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۰۸۰

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا از هدایت این تیم استعفا داد.

به گزارش ایلنا، پس از برتری تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل هوادار تهران، پایان رأفت سرمربی این تیم به دلیل مشکلات مالی از سمت خود استعفا داد.

شهرداری آستارا که با این برد، قهرمان نیم فصل اول لیگ یک شد، با شرایط مالی سختی دست و پنجه نرم می کند و حتی آنها در اطلاعیه، قصد فروش ۴۹ درصد از سهام باشگاه خود را دارند.

پایان رأفت که روز گذشته از هدایت این تیم استعفا داده بود، صبح امروز با انتشار متنی، از مدیریت و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و نوشت که دیگر قصد بازگشت به این تیم را ندارد. متن این خداحافظی به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

باسلام؛ ضمن تشکر و قدردانی از محبت ها و حمایت های بی دریغ همشهریان عزیزم و همه ی زحمتکشان مجموعه ی باشگاه شهرداری آستارا و درود بر غیرت و شرف بازیکنان تیمم که با دستان خالی و در یک جنگ نابرابر مردانه می جنگند؛ به اطلاع می رسانم از روزی که دراین تیم شروع بکار کردم تمام توان خود را برای اعتلای فوتبال شهرم بکاربستم و بودند یارانی که فداکارانه برای این مهم تلاش کردند.

اما واقعیت این است که به صرف تلاش فنی بازیکنان نمی توان تیمی را در این سطح حفظ کرد. امروز کار به جایی رسیده که با توجه به مشکلات عدیده و عدم پایبندی به قول ها و قرارها ، عدم پرداخت حقوق و پاداش بازیکنان از سه ماه گذشته، عدم توان حفظ بازیکنان موجود و همچنین تقویت تیم و ... ادامه این روند رو به رشد ممکن نیست.

برای تیم شهرم ، بازیکنان با غیرتش ، مدیرعامل اعضای هیات مدیره و تمامی دلسوزان و همراهان باشگاه شهرداری آستارا در ادامه راه بهترین ها را خواستارم.

خدا یار و یاورتان. فرزند کوچک آستارا

 پایان رافت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز