خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس: بدهی پرسپولیس نزدیک به 30 میلیارد است/ ما تابع فدراسیون فوتبال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۶۲

علیپور گفت: باشگاه پرسپولیس اینقدر توانایی و پتانسیل دارد که خودش مشکلات را حل کند.

به گزارش ایلنا، علیپور درباره محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: پرسپولیس سال سختی را پشت سر می گذارد. تیم و کادرفنی کار سختی را دنبال کرده اند و کار بزرگی را با حضور در فینال آسیا و بعد از آن در لیگ به خوبی کار را پیش بردند. در کنار تیم، هیات مدیره و مدیرعامل هم مرتبا مشکلاتی که به وجود آمده و خواهد آمد را پیگیری می کند. مشکلاتی که برای یک روز و ... نبوده و علیرغم تلاشی که مدیران گذشته برای حل مشکلات داشته‌اند، این شرایط سخت شکل گرفته است. موضوع اخیر ما هم بسته شدن پنجره باشگاه از طریق فیفا بود که حل شد و پول پرداخت شد. الان یک سری بازیکنان داخلی هستند که نمی توانیم بگوییم حق شان نیست و تمام کسانی که تلاش کردند و حضور داشتند، حق شان است به مطالبات خود برسند. باشگاه هم باید این مشکلات را حل کنند. 

وی درباره اینکه آیا لیست منتشر شده را تایید می‌کند، گفت: من لیستی را ندیدم. البته فکر نکنم 30 میلیارد باشد.

وی درباره اینکه این باشگاه نتوانسته به دلیل این مشکل قرارداد ترابی را ثبت و از او سود ببرد گفت: در هر صورت مواضع باشگاه تابع فدراسیون فوتبال است و در همه دنیا هم همین است. ما در حال رایزنی هستیم و قانونی کار را پیگیری می کنیم. فدراسیون هم انشاالله کمک کند و از طریق قانونی این مشکلات حل شود. به دنبال تامین منابع مالی برای حل این مشکلات هستیم. باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باشگاه بزرگ همیشه مشکلاتی دارد. خدا را شکر اما که باشگاه به آرامشی رسیده و گروه مدیریتی به خوبی کار را هدایت می کند. کادرفنی و بازیکنان هم در مسیر خود به دنبال نتیجه گیری است.

علیپور در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس چه زمانی خصوص خواهد شد نیز بیان کرد:  دست سازمان خصوصی سازی است و مسیر قانونی خودش را دنبال می کند و دست ما نیست.

وی در پایان در مورد اینکه آیا باشگاه برای حل مشکلات  پولی را غرض خواهد کرد گفت: در شرایط مالی بیشتر مدیریت در جریان است اما به نظرم باشگاه پرسپولیس اینقدر توانایی و پتانسیل دارد که خودش مشکلات را حل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز