خبرگزاری کار ایران

تغییرات مثبت ذوب آهن زیر نظر مجتبی حسینی؛ گاندوها در مسیر درست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۳۹۳

ذوب آهن روز گذشته موفق شد دومین برتری فصل خودش را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان روز گذشته در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز موفق شدند با ارائه یک نمایش خوب و منطقی برتری 2 بر صفر خود را مقابل حریف تبریزی جشن بگیرند و این پیروزی با توجه به نتایج سایر رقبا در پایین جدول باعث شد اختلاف امنی میان این تیم و منطقه سقوط شکل بگیرد و کمترین اثر مثبت این اتفاق بازی بدون استرس و با فشار کمتر برای بازیکنان این تیم در بازی آینده است.

مجتبی حسینی که به تازگی هدایت گاندوها را بر عهده گرفته برخلاف رحمان رضایی که 13 هفته طول کشید تا اولین پیروزی خود را با این تیم جشن بگیرد، در دومین بازی خود به این مهم دست پیدا کرد و دیدار هفته گذشته مقابل فولاد هم که با شکست یک بر صفر به پایان رسید با توجه به فرصت کمی که در اختیار سرمربی جدید گاندوها بود را خیلی نمی‌توان پای او نوشت.

سوای نتیجه، آنچه از دو بازی اخیر ذوب آهن به چشم می‌خورد تغییرات مثبتی است که آینده این تیم را امیدوارکننده‌تر جلوه می‌دهد. رسیدن تیم به آرامش در زمین و همچنین ایجاد نظم تاکتیکی میان بازیکنان و هدفمند شدن بازی آنها از مواردی است که مقابله با این تیم را سخت‌تر از قبل کرده است.

اگرچه ذوب آهنِ رحمان رضایی در ظاهر هجومی تر بود و بالاتر بازی می‌کرد ولی حملات این تیم نظم آنچنانی نداشت و برای همین بود که عمدتاً این موقعیت‌ها به به نتیجه نمی‌رسید و خلاقیت فردی بازیکنان و اتفاقات گل‌های ذوب آهن را رقم می‌زد.

مجتبی حسینی که در نفت مسجد سلیمان هم عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشته بود با نمایش دو هفته اخیر خصوصاً بازی روز گذشته امیدواری زیادی برای مدیران باشگاه و هواداران این تیم ایجاد کرد که به مرور این تیم تبدیل به همان تیم خطرناک و مدعی همیشگی باشد و می‌توان از این به بعد بیشتر روی آنها حساب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز