خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۳۷۷

سپاهان با 4 نماینده در تیم منتخب هفته بیشترین نفرات را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و هشت دیدار در روز گذشته برگزار شد. در این میان برخی بازیکنان مثل همیشه در ترکیب تیم‌های خود عملکرد خوبی داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

اخباری روز گذشته عملکرد درخشانی در دیدار مقابل نساجی داشت و با وجود اینکه یک بار دروازه‌اش باز شد ولی بارها و بارها با واکنش‌های به موقعش دروازه تراکتور را نجات داد و یکی از عوامل اصلی برتری و 3 امتیاز تیمش در هفته هفدهم بود.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان)

مدافع راست سپاهان در دیداری که تیمش عملکر فوق‌العاده‌ای داشت می‌توان گفت بهترین بازیکن طلایی‌پوشان بود و 2 گل فوق العاده به ثمر رساند و در سایر موارد هم عملکرد کم نقصی از خودش به نمایش گذاشت و می‌توان او را بهترین بازیکن هفته دانست.

 

مدافع میانی: محمد اهل‌شاخه (صنعت نفت)

مدافع میانی صنعت نفت که در پنجره زمستانی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار داشت هنوز در ترکیب تیمش نمایش قابل قبولی ارائه می‌دهد. اهل شاخه به خوبی مقابل حملات مهاجمان پرسپولیس ایستادگی کرد و اجازه ایجاد موقعیت به آنها نداد.

 

مدافع میانی: مسیح زاهدی (مس رفسنجان)

بعد از عملکرد خیلی خوبی که هفته قبل مقابل استقلال داشت، این هفته هم خط حمله خطرناک گل گهر را به خوبی مهار کرد و اجازه ایجاد موقعیت‌ آنچنانی به آنها نداد و یکی از عواملی بود که در تساوی بدون گل در دربی کرمان و یک امتیاز تیمش نقش موثری ایفا کرد.

 

مدافع چپ: میثم تیموری (تراکتور)

تیموری که امسال در تراکتور عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته، در برابر نساجی علاوه بر کارهای دفاعی که در آن موفق بود توانست روی یک نفوذ خوب و ضربه دقیق دروازه تیم حریف را باز کند و گل برتری بخش تیمش را به ثمر برساند.

 

هافبک دفاعی: احمد زنده‌روح (گل‌گهر)

هافبک دفاعی گل‌گهر در روزی که این تیم عملکرد خوب همیشگی را نداشت توانست بهتر از سایرین عمل کند. زنده‌روح علاوه بر کارهای دفاعی، در موقعیت سازی برای مهاجمان تیمش هم خوب عمل کرد و بارها با ارسال‌هایش روی ضربات ایستگاهی موقعیت خطرناک روی دروازه مس ایجاد کرد که مهاجمان این تیم از آن استفاده نکردند.

 

هافبک دفاعی: امیرحسین کریمی (شهر خودرو)

کریمی در روز پیروزی شهر خودرو مقابل پیکان ستاره تیمش بود و یک پاس گل داد و گل دیگر تیمش هم روی حرکت او و پاس خوبی که ارسال کرد به ثمر رسید و به نوعی در هر دو گل تیمش در دیدار هفته هفدهم نقش داشت تا در جمع برترین های هفته قرار بگیرد.

 

هافبک راست: فرشاد محمدی‌مهر (ذوب آهن)

در دومین پیروزی ذوب آهن در طول فصل و اولین برد این تیم با مجتبی حسینی، فرشاد محمدی مهر ستاره تیمش بود که یک پاس گل به مجتبی حقدوست داد و گل دوم تیمش را هم روی ضربه ایستگاهی به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر رساند تا نقش اصلی این دیدار باشد.

 

هافکب چپ: محمد محبی (سپاهان اصفهان)

وینگر تیم سپاهان هم در روز عملکرد فوق العاده این تیم مقابل آلومینیوم نقش مهمی ایفا کرد و علاوه بر به ثمر رساندن گل اول تیمش توانست نفوذهای خوبی از جناحین روی دروازه حریف ایفا کند و اگر خوش شانس بود می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند.

 

مهاجم: محمدرضا خلعتبری (سپاهان)

مهاجم تیم سپاهان هم یکی از نفرات کلیدی و اصلی تیم در روز پیروزی پرگل مقابل آلومینیوم اراک بود. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا روی دو گل از 6 گل تیمش نقش مستقیم ایفا کند. گل خلعتبری در این بازی به زیبایی هرچه تمامتر از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

آماده‌ترین مهاجم حال حاضر لیگ است و از تک موقعیت‌ها هم به خوبی استفاده می‌کند تا تفاوت‌ها را رقم بزند. او دو گل از شش گل تیمش را مقابل آلومینیوم به ثمر رساند و با 15 گل زده در 17 بازی با اختلاف زیادی در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز