خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی: بازی فولاد نشان داد استقلال هنوز زنده است / فکری را سوزاندند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۳۷۴

بازیکن اسبق تیم استقلال می‌گوید آبی‌ها با حضور فرهاد مجیدی با دوری از حواشی می‌توانند شانس خود برای قهرمانی را امتحان کنند.

مهدی امیر آبادی در گفتگو با ایلنا درباره برتری آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ باید به مجیدی و کادرفنی جدید استقلال تبریک گفت. با وجود اینکه دو جلسه با تیم تمرین کردند اما هرج و مرج و سردرگمی را ندیدیم و بازی هم اگرچه چشمگیر نبود اما منطقی بازی کردند. کسب سه امتیاز بسیار خوب و این نشان داد که تیم چگونه روحیه دارد و استقلال هنوز زنده است.

او درباره استعفای فکری از سمت سرمربیگری استقلال اضافه کرد: وضعیت تیم و باشگاه به شکلی بود که باید بگوییم محمود فکری را سوزاندند. او با وجدان پاک در وهله‌ای که کسی شرایط استقلال را قبول نمی‌کرد به عنوان سرمربی آمد و فعالیت کرد و وقتی دید که نمی‌تواند چیزی را تغییر بدهد، استعفا کرد که به نظرم کار درستی انجام داد. ممکن است از نظر نوع و مدل بازی رضایت هواداران را به همراه نداشت اما نتایج استقلال با فکری نتایج بدی نبود.

امیرآبادی درخصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم گفت:‌ گفته بودم، هر کسی که بیاید باید آنقدر وزین باشد که مدیریت به افکار او به عنوان نفر اول فنی تیم تمکین کند چون این نوع مدیریت چندین ساله و عملکرد دوستان باعث می‌شود که چنین حرفی بزنم. در بحث حرفه‌ای هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد اما اینجا هر کسی هر کاری دوست دارد انجام می‌دهد. متاسفانه اتحاد در مدیریت نبود و باید کسی را انتخاب می‌کردند که بین هواداران و بازیکنان و بدنه مدیریت باشگاه اتحاد ایجاد کند.

او اضافه کرد: فرهاد مجیدی دو سال پیش با این تیم کار کرده و از روحیه بچه‌ها، تیم و باشگاه و همینطور هواداران به صورت مشخص آگاه است. صحبت‌های مجیدی بعد از بازی نشان داد که او چه اندازه دغدغه هواداران را دارد و خودش را به همین خاطر در یک چالش جدی قرار داده است. مجیدی کاپیتان تیم بوده و علاقه و عشق او به استقلال کاملا مبرهن است پس باید حامی او باشیم تا بتواند کارش را به نحو احسن انجام بدهد و هواداران را خوشخال کند.

مهدی امیر آبادی درپاسخ به این سوال که استقلال را شانس قهرمانی می‌داند یا خیر، گفت: به هر حال استقلال شانس دارد اما آنقدر مشکلات در باشگاه هست که کار را خیلی سخت کرده است. قهرمانی یک سری فاکتورها نیاز دارد و همه این‌ها باید اتفاق بیفتد تا قهرمانی رقم بخورد. استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و می‌شود با این‌ها کار بزرگی انجام داد. امیدوارم که با برطرف کردن نواقص و همدلی همه اعضای باشگاه و تیم در پایان فصل حداقل یک جام در دستان مجیدی ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز