خبرگزاری کار ایران

نکونام: مهمترین نکته این است تیم ما شخصیت دارد/ استقلال وقت تلف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۹۴

سرمربی فولاد خوزستان گفت: مهمترین نکته این است که تیم‌مان شخصیت دارد. تیم مدعی استقلال مقابل ما وقت تلف می‌کند.

به گزارش ایلنا، فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از استقلال شکست خورد.

جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: باید به نشست خبری می‌رفتم، اما تیم میزبان زودتر رفت. چون قانون رعایت نشد، من هم به نشست خبری نرفتم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم که برنده بازی شد. بازی متعادلی بود و هر دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم و بازی را باختیم، اما مشکلی نداریم. نه فحش می‌دهیم، نه بی‌احترامی می‌کنیم، نه استوری علیه کسی منتشر می‌کنیم و نه گریه می‌کنیم، بلکه می‌رویم تمرین می‌کنیم و زحمت می‌کشیم برای بازی‌های بعدی؛ به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه موفق باشد. باید برای تیم خود برنامه‌ریزی کنیم، بچه نیستیم که گریه کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با درست یا اشتباه بودن پنالتی، عنوان  کرد: صحنه پنالتی را از دوربین باشگاه دیدم و تصویر واضح نبود که بخواهم بگویم پنالتی بود یا خیر.

نکونام درباره افرادی که گریه می‌کنند، فحش می‌دهند و استوری می‌گذارند چه کسانی هستند، گفت: من صحبت‌هایم را به صورت کلی بیان می‌کنم و اسمی از کسی نمی‌آورم.

او درباره ثبت اولین شکستش مقابل استقلال در طول دوران مربیگری‌، اظهار داشت: رکوردها برای شکسته شدن است. مهم بازی است که باید برگزار شود. برخی‌ بازی‌ها را می‌بریم و برخی‌ها را می‌بازیم. من با تیم‌هایی که بازی کردم مدعی قهرمانی نبودیم، اما عملکردمان خوب بود، نشان از قدرت تیم ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز