خبرگزاری کار ایران

رضاوند: با تغییر کادر انگیزه بازیکنان بیشتر شد/ حواشی استقلال را اذیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۷۵

بازیکن استقلال گفت: امیدوارم حواشی از تیم دور باشد چون وقتی حواشی دور بماند ما موفق خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: مهم این بود که برنده بازی شویم زیرا مدتی بود پیروز نشده بودیم. خداراشکر در این مسابقه به برتری رسیدیم و به کورس قهرمانی بازگردیم. 

او در پاسخ به اینکه آیا با تغییر سرمربی انگیزه بازیکنان زیاد شده بود، عنوان کرد:با آقا فرهاد هم کار کرده بودیم؛ البته از کادر قبلی هم تشکر می‌کنم، زحمات زیادی کشیدند؛ ولی همه جای دنیا به این صورت است که وقتی مربی عوض می‌شود انگیزه‌ها بالا می‌رود. 

رضاوند در خصوص بهتر شدن نتایج استقلال با حضور فرهاد مجیدی تاکید کرد: قطعاً همینطور خواهد بود. امیدوار با هم سال خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم پارسال نیز سال خوبی با هم داشتیم و امیدوارم سال بعد نیز روند خوبی داشته باشیم. امیدوارم در سال آینده بتوانیم اتفاق بهتری رقم بزنیم.

بازیکن استقلال در رابطه با اینکه آیا استقلال با مجیدی جام خواهد آورد،گفت: امیدوارم حواشی از تیم دور باشد چون وقتی حواشی دور بماند ما موفق خواهیم شد. پارسال نیز همین موقع‌ها بود که دوباره مربی عوض شد و همین حاشیه‌ها تیم را اذیت کرد. اما امیدوارم با آمدن آقای مجیدی و کادر فنی‌اش بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز