خبرگزاری کار ایران

فاجعه در باشگاه پرسپولیس؛ بدهی 30 میلیاردی مانع باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی (سند)

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۳۷

باشگاه پرسپولیس به این راحتی‌ها قادر به باز کردن پنجره نقل و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است، مشکلات درونی زیادی دارد که با وجود آن توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد و در پایان هفته هفدهم لیگ برتر جایگاه نخست جدول را به خود اختصاص دهد.

مدافع عنوان قهرمانی 4 دوره اخیر لیگ برتر پس از اینکه فصل گذشته نفرات کلیدی خود از جمله بیرانوند، خلیل‌زاده، ترابی و علیپور را از دست داد برخلاف اینکه پیش بینی می‌شد با افت شدیدی در نتایجش روبرو شود توانست عملکردی مشابه سال‌های گذشته داشته باشد و قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهد.

با این وجود کمبود بازیکن در این تیم در برخی پست‌ها مشهود است و بارها کادرفنی تیم نسبت به این موضوع معترض بوده و از مدت‌ها قبل سرخپوشان در انتظار باز شدن پنجره زمستانی بودند تا با اضافه کردن چند بازیکن بتوانند ضعف‌هایشان را برطرف کرده و به رقابت قهرمانی با تیم‌های بالای جدول ادامه دهند.

 

پرسپولیس حتی پیش دستی کرده و مهدی ترابی را هم پیش از نیم فصل به خدمت گرفت و در انتظار باز شدن پنجره زمستانی بود تا قراردادش را ثبت کند ولی ابتدا پرونده‌های بدهی خارجی و پس از آن پرونده‌های داخلی باعث شد پنجره این باشگاه بسته شده و حالا به نظر می‌رسد رفع این مشکل دشوارتر از چیزی است که به نظر می‌رسید.

ابتدا تصور بر این بود که سرخپوشان پرونده‌های خارجی خود را مختومه کرده و به دنبال جلب رضایت طلبکاران داخلی باشند ولی شکایت شایان مصلح و سوشا مکانی طبق آنچه در رسانه‌ها مطرح شده علاوه بر شکایات خارجی این تیم در بسته شدن ماندن پنجره باشگاه نقش داشته ا‌ند.

صبح امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس به محل فدراسیون فوتبال رفته و با مسئولان کمیته تعیین وضعیت در این خصوص صحبت کردند تا راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کنند ولی در کمال تعجب متوجه شدند جمع بدهی‌های داخلی این باشگاه 30 میلیارد تومان است و فدراسیون تا مختومه نشدن تمام آنها اجازه باز شدن پنجره را نمی‌دهد.

مسئولان فدراسیون عنوان کردند قصد دارند از این پس در مورد معوقات و بدهی باشگاه‌ها سخت‌گیرانه‌تر عمل کنند و ظاهراً این تصمیم جدید را با باشگاه پرسپولیس شروع کردند به همین دلیل سرخپوشان فعلاً امکان ثبت قرارداد ترابی و امضای قرارداد با مغانلو و سایر گزینه‌هایشان را ندارند.

این موضوع باعث عصبانیت شدید افشین پیروانی شده و در صحبت‌هایش پس از دیدار با صنعت نفت حسابی از خجالت فدراسیون نشین ها در آمد.

فاجعه در باشگاه پرسپولیس؛ بدهی 30 میلیاردی مانع باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی (سند)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز