خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی: از این همه بد شانسی کلافه هستم/ مقابل ما از داوران آزمایشی استفاده نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۱۸

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری این تیم حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران بعد از شکست این تیم برابر تراکتور تبریز در نشست خبری گفت:  معمولا بازی‌هایی می‌شود که این همه موقعیت داشته باشد اما بازی را از دست دهد. در ۵ بازی اخیر برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم، استقلال، گل‌گهر و تراکتور خوب بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم. از این همه بدشانسی کلافه‌ام.

اوا اظهار داشت: بازیکنان خیلی پیشرفت کرده‌اند و خیلی بهتر از گذشته بازی می‌کنند اما نمی‌دانم چرا راحت موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم. در کل این بازی ما ۲ گل از تراکتور خوردیم در حالی که فکر نکنم تراکتور ۲ موقعیت داشت. ما ۸ شانس گلزنی داشتیم اما قدر ندانستیم.

وی افزود: ما وقت زیادی نداریم و شرایطمان در جدول مناسب نیست و باید امتیازها را جمع کنیم. باید این دوره سخت تمام شود. این که ما خوب بازی می‌کنیم، نشان می‌دهد می‌توانیم به امتیازگیری هم برسیم و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد.

جلالی  اظهار داشت: بازیکنان در طول بازی، فداکارانه می‌دوند و زحمت می‌کشند. مقابل تراکتور که یکی از تیم‌های خوب مملکت است، به این زیبایی بازی کردیم. ما گل اول را به ثمر رساندیم و بازی دست ما بود اما یک نفر وظیفه‌اش را انجام نداد و گل مساوی را خوردیم. تیم ما نگران بازی می‌کند.

سرمربی نساجی در مورد داوری این بازی گفت:  از کمیته داوران می‌خواهم به خاطر شرایط تیم ما، از داوران آزمایشی و کم‌تجربه استفاده نکنند و از داوران باتجربه استفاده کند. داور وقتی منصفانه قضاوت کند، من درک می‌کنم اما اگر این‌گونه نباشد، انتظار نداشته باشید جلوی خودم را بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز