خبرگزاری کار ایران

وحید فاضلی: با حضور مسئولیت در تمرینات انگیزه تیم بیشتر شد/ امیدوارم در پایان نتیجه‌ای در شان باشگاه شهرخودرو بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۰۷

مربی شهرخودرو در نشست خبری این تیم بعد از بازی با پیکان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی مربی شهرخودرو بعد از پیروزی این تیم برابر پیکان در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص بازی این تیم گفت: بازی کاملا تاکتیکی ‌ای بود و روی برنامه‌های تیم پیکان کار کرده بودیم. روی راه‌های گلزنی به حریف تمرین کرده و از همان راه‌ها به گل رسیدیم ولی بازیکنان ما امروز واقعا زحمت کشیده و تلاش خوبی داشتند. خیلی باانگیزه و متمرکز وارد زمین شدند. دلیل چنین موضوعی این بود که روز گذشته مسئولان استانی در تمرین شهرخودرو حاضر شدند و بالا رفتن تیم ما در جدول نیازمند همیت استانی است. تنها کار مهدی رحمتی و بازیکنان نیست. حضور مسئولان استانی در تمرین را امروز لمس کردیم. باید همه متحد شویم و با یک کار تیمی شهرخودرو را به روزهای خوبش نزدیک کنیم.

وی افزود: واقعا از بازیکنان خوب‌مان تشکر می کنم و امیدوارم علی نعمتی که بازیکن متعصبی برای شهرخودرو است پس از صحنه ای که برای وی ایجاد شد خوب باشد و خدا به نعمتی سلامتی بدهد تا زودتر بتوانیم در تمرینات و بازی‌های شهرخودرو این بازیکن را ببینیم.

مربی شهرخودرو در عملکرد این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: با توجه به تغییرات‌مان مقداری برای رسیدن به هارمونی نیاز به زمان داشتیم اما در 10 روز تعطیلی قبل از دیدار با ماشین‌سازی مقداری شکل کار را عوض کردیم. روی برنامه‌ها بیشتر تاکید داشتیم. البته خدا را شکر می‌کنیم که نفرات جدید با بازیکنان قبلی خیلی زود حل شدند.

وی افزود: مهرداد بایرامی امروز گل اول را به ثمر رساند و فلاحیان بدون تمرین کردن بازی کرد. وی را از لیگ یک جذب کردیم.  یوسف وکیا هم پس از اینکه دررفتگی کتف در بازی با ماشین‌سازی با تلاش  کادرپزشکی به دیدار با پیکان رسید. از حسام پورهاشم به دلیل مشکل قراردادی‌اش نتوانستیم استفاده کنیم اما این پایان  کار ما در نقل و انتقالات نیست و برای قوی‌تر ظاهر شدن باید با برنامه وارد نقل و انتقالات شویم. 

او تاکید داشت: در نیم فصل جذب بازیکن سخت است اما با توجه به نیاز تیم و شرایط  موجود بازار نقل و انتقالات باید بازیکن جذب کنیم تا طبق برنامه‌های تیم کار را جلو ببریم و در پایان فصل رتبه‌ای در شان استان خراسان رضوی و باشگاه شهرخودرو داشته باشیم.

فاضلی درباره جدایی برخی از بازیکنان این تیم گفت: مدیریت باشگاه فعلا تصمیمی برای جدایی بازیکن از تیم ندارد اما در روزهای آینده اگر تصمیمی گرفته شود، رسانه ای خواهد شد. باید دید شرایط تیم به چه شکلی پیش می رود و نباید شهرخودرو از این موضوع آسیب ببیند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز